Hjælp, jobsamtale i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Det skal nok gå  

giv den hele armen. Så finder de ud af, at de ikke kan undvære dig 

Håber det. Som min chef sagde i går: det kan være at du er blondine, men du er ikke dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Mutti84

Kom gerne med update 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

mutti84 skriver:

Kom gerne med update 

Føler at det gik ok. Test resultater var fine. Ellers var det opgaver vi snakkede om. De spurgte hvor lang tids opsigelse jeg  har. Osv. 

Er bange for at jeg sagde noget dumt, de sagde at det er vigtigt at man har en god økonomi. Så sagde jeg at jeg har et lån på 50 000kr. Føler bare at det var sååååå dumt sagt.

Anmeld

16. december 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Føler at det gik ok. Test resultater var fine. Ellers var det opgaver vi snakkede om. De spurgte hvor lang tids opsigelse jeg  har. Osv. 

Er bange for at jeg sagde noget dumt, de sagde at det er vigtigt at man har en god økonomi. Så sagde jeg at jeg har et lån på 50 000kr. Føler bare at det var sååååå dumt sagt.

Hvorfor var det vigtigt med en god økonomi ?  Hvornår får du svar? 

Spændende..

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Hvorfor var det vigtigt med en god økonomi ?  Hvornår får du svar? 

Spændende..

Det er job i en bank jeg har en ok økonomi. Er aldrig i minus, har alle regninger betalt osv. 

Anmeld

16. december 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Det er job i en bank jeg har en ok økonomi. Er aldrig i minus, har alle regninger betalt osv. 

Troede jeg slet ikke de måtte spørge om  

men virker jo til at din økonomi er god. Hvornår får du endelig svar? Det er da bare spændende. Ville også så gerne være bankrådgiver  men har desværre valgt en forkert vej. 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Troede jeg slet ikke de måtte spørge om  

men virker jo til at din økonomi er god. Hvornår får du endelig svar? Det er da bare spændende. Ville også så gerne være bankrådgiver  men har desværre valgt en forkert vej. 

Jeg sagda at jeg har en opsigelses frist. Hvis jeg siger op i morgen så kan jeg starte til feb. De spurgte om hvornår jeg kunne starte. De sagde jeg skulle være ved min fon i morgen, fordi at de vil ringe i morgen så. Da de gik ud fra at reglerne var sådan på mit nuværende job. så nu krydser jeg fingre  

Anmeld

16. december 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Jeg sagda at jeg har en opsigelses frist. Hvis jeg siger op i morgen så kan jeg starte til feb. De spurgte om hvornår jeg kunne starte. De sagde jeg skulle være ved min fon i morgen, fordi at de vil ringe i morgen så. Da de gik ud fra at reglerne var sådan på mit nuværende job. så nu krydser jeg fingre  

Krydser også fingre for dig 

giv endelig en melding når du hører noget.

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Mange tak jeg skriver så snart jeg hører noget 

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Mange tak for jeres støtte. Har fået jobbet weeeee.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.