Hjælp, jobsamtale i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

Mumto3

Anonym skriver:

Så har jeg været der. Det tog en hel time, de spurgte meget til mit nuværende job, fortalte alt om virksomheden, hvad de vil opnå. 

De startede med at sige at de bedste kommer til samtale nr. 2. 

Og sluttede af med at sige at de synes at det var en god samtale, de vil ringe til mig og at jeg må godt sætte tid af til tirsdag, hvor der bliver holdt samtaler nr. 2. 

Nu er det bare om at vente og se om de inviterer mig igen

Tillykke med at du nåede så langt :-) så krydser jeg fingere for at de snart ringer og indkalder dig til 2. samtale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Tillykke med at du nåede så langt :-) så krydser jeg fingere for at de snart ringer og indkalder dig til 2. samtale

Takker gik i hvert fald med god følelse der fra. Men det kan jo være at der er en ansøger der er en del bedre end mig jo. 

Anmeld

10. december 2014

Flomse

Held og lykke og mon ikke du kommer til 2. Samtale når de har bedt dig om at sætte tid af..

mht. Straffeattesr, så behøver man ikke forbi politet længere, du kan hente den elektronisk på borger.dk

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Held og lykke og mon ikke du kommer til 2. Samtale når de har bedt dig om at sætte tid af..

mht. Straffeattesr, så behøver man ikke forbi politet længere, du kan hente den elektronisk på borger.dk

Skal til samtale nr. 2 i morgen  

Jeg skulle lave en del test, verbal, matematik, IQ og personligheds test. Er meget nervøs på hvordan det er gået med dem, får først resultater at vide i morgen 

Nu er jeg helt klar til jobbet, er bare bange for at jeg får det nu

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Har lige et spørgsmål, måske er der nogle der svare. De har ikke bedt om at jeg skulle gøre nogle referencer klar. Skal jeg alligevel lave en aftale med nogle ref. Personer? Eller? 

Anmeld

15. december 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Har lige et spørgsmål, måske er der nogle der svare. De har ikke bedt om at jeg skulle gøre nogle referencer klar. Skal jeg alligevel lave en aftale med nogle ref. Personer? Eller? 

Fedt  stort tillykke med det.

mht reference, syntes jeg da sagtens du kan være forberedt med 1. Hvis nu de spørger. Så skal du ikke stresse over det, hvis de beder om det. 

Men det er ikke sikkert de vil snakke med noget  

held og lykke imorgen.. 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Fedt  stort tillykke med det.

mht reference, syntes jeg da sagtens du kan være forberedt med 1. Hvis nu de spørger. Så skal du ikke stresse over det, hvis de beder om det. 

Men det er ikke sikkert de vil snakke med noget  

held og lykke imorgen.. 

Mange tak har valgt at være ærlig og fortælle på mit arbejde til chefen om at jeg skal til samtale. 

Jeg forklarede at jeg vil hellere være ærlig, end at lyve og melde mig syg.

Han blev til at starte vildt glad og jublede på mine vegne, hvor efter det gik op for ham, og han sagde med skuffelse " jeg regnede ikke med at du ville være hele livet " Men han satte pris på at jeg var ærlig, og gav mig fri i morgen. 

Anmeld

15. december 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Mange tak har valgt at være ærlig og fortælle på mit arbejde til chefen om at jeg skal til samtale. 

Jeg forklarede at jeg vil hellere være ærlig, end at lyve og melde mig syg.

Han blev til at starte vildt glad og jublede på mine vegne, hvor efter det gik op for ham, og han sagde med skuffelse " jeg regnede ikke med at du ville være hele livet " Men han satte pris på at jeg var ærlig, og gav mig fri i morgen. 

Det var godt man kommer også længst med at være ærlig. 

Glæder mig til en Update imorgen, eller når du får svar.. 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

Puuuh. Nu er jeg nervøs, er bange for at jeg ikke har bestået testerne. 

Anmeld

16. december 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Puuuh. Nu er jeg nervøs, er bange for at jeg ikke har bestået testerne. 

Det skal nok gå  

giv den hele armen. Så finder de ud af, at de ikke kan undvære dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.