Hjælp, jobsamtale i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
30 svar
26 synes godt om
8. december 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Vil være anonym, da ingen på mit job, ved at jeg har søgt jobs andre steder. 

Er så nervøs for at jeg ikke får jobbet, vil rigtig gerne have det. 

Samtalen i telefonen var meget kort. Chefen ringede hvor jeg ikke tog min tlf. Jeg ringede tilbage hvor han ikke tog den, to sek. efter ringede han igen.

jeg forklarede at jeg ikke kunne tage telefonen, fordi at jeg var på arbejde, hvilket han synes var helt fint. 

Han sagde: Kunne du tænke dig at komme og fortælle mere om dig selv? Jeg sagde: ja, da, selvfølgelig. Jeg har evt. Fri tirsdag hvis det passer dig. 

Hvor han sagde: Tirsdag passer rigtig godt, osv. Gav mig adressen. 

Så sagde vi pænt farvel og at vi glæder os. 

Nu er jeg så nervøs, fordi at samtalen i telefonen var så kort. Er bange for at han ikke var intra i mig. 

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Mumto3

Hvad skulle han sige mere? I skulle jo ikke have samtalen i telefonen. Hvis han var i tvivl om han gad bruge tid på dig, så havde han snakket mere med dig, men han vidste at han ville have dig til samtale, så I skulle bare aftale et tidspunkt og det gjorde I.

Held og lykke i morgen!

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hvad skulle han sige mere? I skulle jo ikke have samtalen i telefonen. Hvis han var i tvivl om han gad bruge tid på dig, så havde han snakket mere med dig, men han vidste at han ville have dig til samtale, så I skulle bare aftale et tidspunkt og det gjorde I.

Held og lykke i morgen!

Jeg ved det ikke Da jeg blev ansat der hvor jeg er nu, snakkede vi sammen i 30 min. Før han inviterede mig  til samtale

Anmeld

8. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger. 

Vil være anonym, da ingen på mit job, ved at jeg har søgt jobs andre steder. 

Er så nervøs for at jeg ikke får jobbet, vil rigtig gerne have det. 

Samtalen i telefonen var meget kort. Chefen ringede hvor jeg ikke tog min tlf. Jeg ringede tilbage hvor han ikke tog den, to sek. efter ringede han igen.

jeg forklarede at jeg ikke kunne tage telefonen, fordi at jeg var på arbejde, hvilket han synes var helt fint. 

Han sagde: Kunne du tænke dig at komme og fortælle mere om dig selv? Jeg sagde: ja, da, selvfølgelig. Jeg har evt. Fri tirsdag hvis det passer dig. 

Hvor han sagde: Tirsdag passer rigtig godt, osv. Gav mig adressen. 

Så sagde vi pænt farvel og at vi glæder os. 

Nu er jeg så nervøs, fordi at samtalen i telefonen var så kort. Er bange for at han ikke var intra i mig. 

Hvad synes I?

Det er en helt normal ordveksling - og der blev udvist hurtig og korrekt diskretion i forhold til dit nuværende arbejde, så det er positivt.

Held og lykke 

Anmeld

8. december 2014

EAF

Håber du får dit ønske opfyldt 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Takker, jeg glæder mig. Dog ved jeg ikke om jeg skal tage min straffeattest med, når han ikke har spurgt efter det. 

Anmeld

8. december 2014

EAF

Anonym skriver:

Takker, jeg glæder mig. Dog ved jeg ikke om jeg skal tage min straffeattest med, når han ikke har spurgt efter det. 

Vent du bare med den til du får jobbet  Er det ikke noget med de selv indhenter den når du har accepteret at de gør? Syntes jeg kan huske og når han ikke har bedt dig om det så lad være 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Vent du bare med den til du får jobbet  Er det ikke noget med de selv indhenter den når du har accepteret at de gør? Syntes jeg kan huske og når han ikke har bedt dig om det så lad være 

Det kunne være fedt hvis de selv hentede den  Skal med taxa der ud, så det bliver dyrt hvis jeg skal fordi pilitiet først  Du har ret, jeg venter med den 

Anmeld

8. december 2014

Fru Frederiksen.

Held og lykke  Håber du er heldig.

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Så har jeg været der. Det tog en hel time, de spurgte meget til mit nuværende job, fortalte alt om virksomheden, hvad de vil opnå. 

De startede med at sige at de bedste kommer til samtale nr. 2. 

Og sluttede af med at sige at de synes at det var en god samtale, de vil ringe til mig og at jeg må godt sætte tid af til tirsdag, hvor der bliver holdt samtaler nr. 2. 

Nu er det bare om at vente og se om de inviterer mig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.