sulten konstant :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

babyprojekt

Chevro skriver:

Uge 25 her  Og stadig samme sult og trang til alt muligt 

På stakkels dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

babyprojekt

anonym37 skriver:

Du skal være så glad for at du er sulten, jeg er overhovedet og slet ik sulten, var det kun den første uge, og nu er jeg i uge 30. Spis spis

Har kvalme som går væk af mad og kommer af det så det rimelig svært at bare æde og æde 

Anmeld

7. december 2014

Chevro

babyprojekt skriver:

På stakkels dig  

Indtil nu + 5 kg - så klarer mig lidt endnu 

Anmeld

8. december 2014

Shine

babyprojekt skriver:

Hej hej. Jeg har fået bekræftet af lægen i dag at vi venter os en bette en til d.13 aug 15. Vi vildt glade  (mange har nok set mine opslag på december test.) 

Men mit spørgsmål er bare siden i mandags har jeg følt en  konstant sult. Jeg spiser og bliver mæt, og efter en time så jeg mega sulten igen 

Ved godt det er pga graviditeten, men hvordan stopper jeg det? 

Nogle der har prøvet det? Hvordan kom i af med den konstant sult?

Knuz her fra

spis sundt. Tror jeg. Under min graviditet har jeg haft svært ved at vedholde mætheden når jeg spiste sukker osv.. Hvis jeg spiste sundt og ordentligt kunne jeg forblive mæt.. Men ligeså snart jeg indtog sukker, soda, slik kage osv så kom sulten som en bombe.. Også selvom jeg lige havde indtaget et rigtigt måltid mad, hvis jeg havde gjordt det lige inden sukkerforbruget.. Også sukker i the osv var ikke godt for mig.. Ved ikke om dette vil virke for dig...

Anmeld

8. december 2014

anonym37

babyprojekt skriver:

Har kvalme som går væk af mad og kommer af det så det rimelig svært at bare æde og æde 

Ej det ik fair du har kvalme, håber for dig det snart er ovre

Anmeld

8. december 2014

babyprojekt

Shine skriver:

spis sundt. Tror jeg. Under min graviditet har jeg haft svært ved at vedholde mætheden når jeg spiste sukker osv.. Hvis jeg spiste sundt og ordentligt kunne jeg forblive mæt.. Men ligeså snart jeg indtog sukker, soda, slik kage osv så kom sulten som en bombe.. Også selvom jeg lige havde indtaget et rigtigt måltid mad, hvis jeg havde gjordt det lige inden sukkerforbruget.. Også sukker i the osv var ikke godt for mig.. Ved ikke om dette vil virke for dig...

Jeg må prøve det, så kan man jo ude lukke det 

Anmeld

8. december 2014

babyprojekt

anonym37 skriver:

Ej det ik fair du har kvalme, håber for dig det snart er ovre

Synes jeg heller ikke  Håber også det går væk igen

Anmeld

8. december 2014

Princesspigen

Jeg tror bare jeg ville være tilfreds med at være sulten og have lidt til mad.. 

I min graviditet havde jeg kvalme og opkast i 20 uger, kunne ingen ting, tabte mig 7 kilo (istedet for at tage på) så helt klart hellere være sulten end det  

men håber du finde ud af en læsning der virker for dig 

men måske du skal sørge for lidt frugt eller andet sundt du kan gå og små spise i løbet af dagen..  Og evt drik meget vand som ved slankekure, vandet mætter så man ikke spiser lige så meget.. 

Men husk på baby og din krop har brug for meget mad så du skal finde en balance som fungerer for dig og baby

Anmeld

8. december 2014

babyprojekt

Der ikke andet for end at prøve at finde en balance

Anmeld

9. december 2014

Shine

babyprojekt skriver:

Jeg må prøve det, så kan man jo ude lukke det 

Det har du helt ret i faktisk... Så kommer du ihvertfald tættere på hvad det kan være.. Håber næsten det er det så du kan slippe for at spise så meget held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.