sulten konstant :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.985 visninger
29 svar
9 synes godt om
6. december 2014

babyprojekt

Hej hej. Jeg har fået bekræftet af lægen i dag at vi venter os en bette en til d.13 aug 15. Vi vildt glade  (mange har nok set mine opslag på december test.) 

Men mit spørgsmål er bare siden i mandags har jeg følt en  konstant sult. Jeg spiser og bliver mæt, og efter en time så jeg mega sulten igen 

Ved godt det er pga graviditeten, men hvordan stopper jeg det? 

Nogle der har prøvet det? Hvordan kom i af med den konstant sult?

Knuz her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Louise-Nicki-buddi

babyprojekt skriver:

Hej hej. Jeg har fået bekræftet af lægen i dag at vi venter os en bette en til d.13 aug 15. Vi vildt glade  (mange har nok set mine opslag på december test.) 

Men mit spørgsmål er bare siden i mandags har jeg følt en  konstant sult. Jeg spiser og bliver mæt, og efter en time så jeg mega sulten igen 

Knuz her fra

Jeg er er i uge 27 og er stadig konstant sulten  

forstår slet ikke jeg kan spise så meget 

Anmeld

6. december 2014

Louise-Nicki-buddi

babyprojekt skriver:

Knuz her fra

Og stort tillykke med baby i maven 

Anmeld

6. december 2014

Sissel

Mit er kommet on/off igennem hele graviditeten.. Jeg har bare accepteret det, og tænkt at det er et tydeligt signal fra kroppen, at den skal bruge ekstra til baby fabrikken 

Anmeld

6. december 2014

May86

Jeg synes også jeg skal såise med ret korte intervaller.

nogen har ret travlt med at fortælle mig, at jeg kun skal spise, hvad der svarer til sådan og sådan ekstra.  Men affærdiger dem bare. For så længe jeg ikke har taget mere end 4 kg på, så er jeg ikke selv sådan rigtigt bekymret.

Anmeld

6. december 2014

babyprojekt

Louise-Nicki-buddi skriver:

Jeg er er i uge 27 og er stadig konstant sulten  

forstår slet ikke jeg kan spise så meget 

Forstår jeg heller ikke jeg kan , og mest fordi jeg synes det virkelig det tidligt i graviditeten. 

Anmeld

6. december 2014

babyprojekt

Louise-Nicki-buddi skriver:

Og stort tillykke med baby i maven 

Mange tak det er den første

Anmeld

6. december 2014

babyprojekt

Sissel skriver:

Mit er kommet on/off igennem hele graviditeten.. Jeg har bare accepteret det, og tænkt at det er et tydeligt signal fra kroppen, at den skal bruge ekstra til baby fabrikken 

God tanke, må jeg heller selv huske på  puuuha det bliver 9 lange mdr med konstant sult 

Anmeld

6. december 2014

babyprojekt

May86 skriver:

Jeg synes også jeg skal såise med ret korte intervaller.

nogen har ret travlt med at fortælle mig, at jeg kun skal spise, hvad der svarer til sådan og sådan ekstra.  Men affærdiger dem bare. For så længe jeg ikke har taget mere end 4 kg på, så er jeg ikke selv sådan rigtigt bekymret.

Ja man skal huske og lade sig selv bestemme og ikke andre, og det nok svært til tider?

Anmeld

6. december 2014

Miss BananaHammock

Kender det kun alt for godt - men som de andre skriver, så er det bare sådan kroppen reagerer. Den skal bruge masser af energi til den lille spir! 

Ved denne graviditet er det værre end første, men tror det er fordi der er 2 i maven denne gang. Det værste er at madlede er kommet oveni, så det er ikke de sunde ting der tiltrækker... bliver ikke bare stor og gravid, men også tyk af snolder  Hvad man ikke gør for de små mirakler! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.