sulten konstant :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

*Mor Til Albert*

babyprojekt skriver:

Hej hej. Jeg har fået bekræftet af lægen i dag at vi venter os en bette en til d.13 aug 15. Vi vildt glade  (mange har nok set mine opslag på december test.) 

Men mit spørgsmål er bare siden i mandags har jeg følt en  konstant sult. Jeg spiser og bliver mæt, og efter en time så jeg mega sulten igen 

Ved godt det er pga graviditeten, men hvordan stopper jeg det? 

Nogle der har prøvet det? Hvordan kom i af med den konstant sult?

Knuz her fra

Hvorfor vil du stoppe det? - Din krop er på et mega arbejde, og det kræver energi! Hvis du spiser med omtanke og ikke fylder dig med usundt, så skal du bare spise. Og tillykke med graviditeten btw.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

babyprojekt

Miss BananaHammock skriver:

Kender det kun alt for godt - men som de andre skriver, så er det bare sådan kroppen reagerer. Den skal bruge masser af energi til den lille spir! 

Ved denne graviditet er det værre end første, men tror det er fordi der er 2 i maven denne gang. Det værste er at madlede er kommet oveni, så det er ikke de sunde ting der tiltrækker... bliver ikke bare stor og gravid, men også tyk af snolder  Hvad man ikke gør for de små mirakler! 

Min kæreste siger jeg bilder mig kvalmen og sulten ind nu når jeg ved jeg er gravid  men sådan er det self med mænd de ved jo alt 

Hvornår skal du føde??? 

Hvor tidligt startede dit "sulten konstant?"

Anmeld

6. december 2014

babyprojekt

*Mor Til Albert* skriver:

Hvorfor vil du stoppe det? - Din krop er på et mega arbejde, og det kræver energi! Hvis du spiser med omtanke og ikke fylder dig med usundt, så skal du bare spise. Og tillykke med graviditeten btw.

Ved det ikke  synes nok bare det er mega tidligt med sult og små kvalme. Ser stadig på de graviditet testen for kan ikke forstå det. Er jo kun ca 5 uger henne 

Anmeld

6. december 2014

*Mor Til Albert*

babyprojekt skriver:

Ved det ikke  synes nok bare det er mega tidligt med sult og små kvalme. Ser stadig på de graviditet testen for kan ikke forstå det. Er jo kun ca 5 uger henne 

Det er ikke tidligt. Jeg havde også begyndende småkvalme da jeg var lige så lagt henne som dig.  

Anmeld

6. december 2014

babyprojekt

*Mor Til Albert* skriver:

Det er ikke tidligt. Jeg havde også begyndende småkvalme da jeg var lige så lagt henne som dig.  

Hele sidste uge, der havde jeg små kvalme 2-3 gange i løbet af ugen. Men tænkte ikke over at jeg var gravid da vi kom hjem fra ferie og de fleste af os havde haft hurtigt måss og ja hvad der følger med.   havde også start af denne uge, men havde det slet ikke i tankerne da det er min 2 cyklus. Så da jeg for sjov ville tage en g test onsdag aften inden jeg skulle hente manden hjem fra Sverige, så fik jeg altså et mega sjok og kan stadig ikke fatte det  og ja så kom alle tankerne bilder jeg mig det ind, ovs 

Anmeld

6. december 2014

Miss BananaHammock

babyprojekt skriver:

Min kæreste siger jeg bilder mig kvalmen og sulten ind nu når jeg ved jeg er gravid  men sådan er det self med mænd de ved jo alt 

Hvornår skal du føde??? 

Hvor tidligt startede dit "sulten konstant?"

Først til sommer. 

Det startede ret hurtigt. Nok omkring 3+5.

Anmeld

6. december 2014

babyprojekt

Miss BananaHammock skriver:

Først til sommer. 

Det startede ret hurtigt. Nok omkring 3+5.

Okay. jeg er ca i uge 5 

Anmeld

6. december 2014

Chevro

babyprojekt skriver:

Hej hej. Jeg har fået bekræftet af lægen i dag at vi venter os en bette en til d.13 aug 15. Vi vildt glade  (mange har nok set mine opslag på december test.) 

Men mit spørgsmål er bare siden i mandags har jeg følt en  konstant sult. Jeg spiser og bliver mæt, og efter en time så jeg mega sulten igen 

Knuz her fra

Uge 25 her  Og stadig samme sult og trang til alt muligt 

Anmeld

7. december 2014

anonym37

babyprojekt skriver:

Knuz her fra

Du skal være så glad for at du er sulten, jeg er overhovedet og slet ik sulten, var det kun den første uge, og nu er jeg i uge 30. Spis spis

Anmeld

7. december 2014

Emilie91

Det er utroligt så forskellige vi er Jeg havde madlede allerede fra uge 5 og frem til 12 uge. Jeg tabte 6 kilo og har ikke taget dem på før nu (uge 22 .. mangler stadig et par kilo for at være tilbage på start vægten) Men nu spiser jeg tilgengæld hele tiden ... men det er tomater, peberfrugter og agurker jeg kan spise det hele dagen Så hvis du spiser chokolade når du er sulten går der self ikke lang tid før du vil spise igen. Men hvis du spiser en rugbrødsmad eller grønsager så synes jeg også bare du skal spise det du kan kroppen har brug for mere mad og hos nogen starter det allerede i uge 5  

Tillykke med graviditeten. hvor er det skønt for jer <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.