Heidi.R. skriver:
Altså jeg vil sige, prøv og se om du ikke de næste 3,4,5 dage kan få dine tanker på noget andet, findenoget andet at lave/ nyt projekt, så du ikke kommer til at tænke for meget over det og så se om du ikke kan vente med at teste til næste fredag, det ville jeg sige.. vi er selv igang med pb nr 2 og ved man godt kan blive helt skør i hovedet hvad nu hvis, skal, skal ikke, tanker og hormoner der flyver rundt, så sætter jeg mig bare et projekt for, som feks flytte og lave om i datterens værelse, ( hun blev vildt glad
), det var min mening, har selv oplevet brunt udflåd, og der var ingenting, tænkte det var stress og for mange tanker der fik mens til ikke at komme helt, håber du kan bruge det til noget... 

Jeg fik i fredags hornhindebetændelse og en rift i hornhinden, så kan ikke se fjernsyn eller side foran en skærm i længere tid. Jeg kan heller ikke have lyset tændt, så det eneste jeg kan lave er at ligge og slappe af, læse en bog, lave nget kryds og tværs. Jeg kan ikke lave noget hvor jeg overbelaster øjet, det gør alt for ondt.
Men tak for svar, vil prøve at finde på noget andet
Anmeld