Bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Vi sexede hver dag fra den 12 - 16 nov. da der var der ægløsningstestene og den var mest positiv den 14 nov.  

Jeg prøver igen om 2 dage  

Du har frugtbar den 18-22 nov 

jeg sender et link og gå helt ned og så kan du beregn den. Så står der også hvad næste bliver. Sender lige billede jeg har beregn din mens. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

M &.I

5. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Her er et link 

http://voresborn.dk/gravid/beregn-aeglosning

Tak den vil jeg benytte  

Vi sexede også den 19 og 21  Så det kan jo være den er positiv om nogle dage  

Anmeld

5. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Tak den vil jeg benytte  

Vi sexede også den 19 og 21  Så det kan jo være den er positiv om nogle dage  

Ok så skal den være POSITIV. Hh men du kan jo prøve næste gang og se. Du kan installere womanLog den er også godt . Den er nemt og du kan altid se hvornår du har mens ægløsning syg smerte alt . 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Ok så skal den være POSITIV. Hh men du kan jo prøve næste gang og se. Du kan installere womanLog den er også godt . Den er nemt og du kan altid se hvornår du har mens ægløsning syg smerte alt . 

Jeg håber virklelig den er der. Man begynder helt at miste troen på at det overhovedet kan lade sig gøre  

Men jeg tester igen på mandag og ser hvad den viser 

Anmeld

5. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg håber virklelig den er der. Man begynder helt at miste troen på at det overhovedet kan lade sig gøre  

Anmeld

5. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Har du overvejet at den lille blødning du havde for en uge siden var en implantationsblødning? 

Sådan en havde jeg nemlig ca 1 uge inden jeg skulle have haft min menstruation  

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Har du overvejet at den lille blødning du havde for en uge siden var en implantationsblødning? 

Sådan en havde jeg nemlig ca 1 uge inden jeg skulle have haft min menstruation  

Ja det har stregfet mig tjekker om et par dage igen 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser 

Jeg har de sidste 2 tage haft noget brunt udflåd på papiret om morgenen, men kun om morgenen og kun meget lidt 

Jeg har igen i dag testet og den vidste svagt positiv men først efter 30 minutter, så tror ikke rigtigt på den. 

Ville i bare blive ved med at teste eller ville i se tiden an og først teste igen på fredag? Altså en uge efter test dag 

Anmeld

7. december 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Hej tøser 

Jeg har de sidste 2 tage haft noget brunt udflåd på papiret om morgenen, men kun om morgenen og kun meget lidt 

Jeg har igen i dag testet og den vidste svagt positiv men først efter 30 minutter, så tror ikke rigtigt på den. 

Ville i bare blive ved med at teste eller ville i se tiden an og først teste igen på fredag? Altså en uge efter test dag 

Altså jeg vil sige, prøv og se om du ikke de næste 3,4,5 dage kan få dine tanker på noget andet, findenoget andet at lave/ nyt projekt, så du ikke kommer til at tænke for meget over det og så se om du ikke kan vente med at teste til næste fredag, det ville jeg sige.. vi er selv igang med pb nr 2 og ved man godt kan blive helt skør i hovedet hvad nu hvis, skal,  skal ikke, tanker og hormoner der flyver rundt, så sætter jeg mig bare et projekt for, som feks flytte og lave om i datterens værelse, ( hun blev vildt glad ), det var min mening, har selv oplevet brunt udflåd, og der var ingenting, tænkte det var stress og for mange tanker der fik mens til ikke at komme helt, håber du kan bruge det til noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.