Bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
27 svar
3 synes godt om
5. december 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser.

De sidste par dage har jeg gået og set frem til dagen i dag. Jeg har test dag i dag. Men jeg er bange for at tage testen. Bange for om den er negativ igen. Vi har prøvet i snart 1 år og jeg har kun set negative test. 

Jeg vil så inderligt gerne teste, men det eneste symptom jeg har haft er da jeg skal tisse mere, og føler mig meget oppustet, men det har jeg gjort igennem hele forløbet.

Jeg er virkelig bange for jeg ved bare det kan ødelægge hele min weekend hvis der ikke er 2 streger. 

Ville i bare teste og håbe på det bedste, eller ville i vente og se tiden an, se om der kommer flere symptomer. Jeg har haft en lille pletblødning for 1 uge siden, men det var kun 1 gang på wc papiret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

StineHH

Jeg ville teste. Du får alligevel ødelagt weekenden hvis du skal gå og tænke på om du evt er gravid indtil mandag

for at den er der.

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

StineHH skriver:

Jeg ville teste. Du får alligevel ødelagt weekenden hvis du skal gå og tænke på om du evt er gravid indtil mandag

for at den er der.

Du har ret  

Jeg må nok heller hive mig selv lidt i håret for at komme hen og hente en. Tak for svaret  

Anmeld

5. december 2014

M &.I

Skriv igen om den er positiv.

kan godt forstår du kæmper, det gjort jeg også fra 2008 alle negativ til 2010. Så vupt blev gravid i 2011  

Så håber  det sker for dig. 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Den er negativ , men mens er stadig ikke kommet endnu, så prøver igen om et par dage. 

Anmeld

5. december 2014

M &.I

Ej mand, tjek den igen! 

Anmeld

5. december 2014

M &.I

Hvornår fik du sidst mens??  Har du mens i 6 dag eller mere?? 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Hvornår fik du sidst mens??  Har du mens i 6 dag eller mere?? 

Havde sidst mens den 31. oktober, min cyklus er 35 dage. Jeg har mens mellem 5 og 7 dage  

Anmeld

5. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Havde sidst mens den 31. oktober, min cyklus er 35 dage. Jeg har mens mellem 5 og 7 dage  

Hmm ok din ægløsning 13 nov. Rigtigt? 

Hvis du ikke er positiv igen om to dag kan du prøve igen efter mens . 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Hmm ok din ægløsning 13 nov. Rigtigt? 

Hvis du ikke er positiv igen om to dag kan du prøve igen efter mens . 

Vi sexede hver dag fra den 12 - 16 nov. da der var der ægløsningstestene og den var mest positiv den 14 nov.  

Jeg prøver igen om 2 dage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.