Jeanne skriver:
Da jeg var færdig med 10 klasse var jeg også lost. Så jeg tog 1 årig HG. Efter den var jeg stadig ikke kommet videre, så jeg tog en kontoruddannelse med jeg tænkte. Blev enig med mig selv at jeg skulle læse økonomi og blive underviser, så jeg tog en HH. Begyndte på Handelshøjskolen, men efter et semester sprang jeg fra. Jeg passede ikke ind i kulturen der.
Efter 2 år hvor jeg arbejde, kom jeg på uni, hvor jeg læste erhvervesøkonomi. Da jeg fik min BA brugte jeg sommerferien på at arbejde som ufaglært i hjemmeplejen. Nu er har jeg fundet min hylde som sosu assistent
Det tog mange år og gav lige så mange oplevelser inden jeg kom på plads.
Da du tog kontoruddannelsen, hvordan ansøgte du så om elevplads? Jeg sidder lige nu og søger på elevpladser og har blandt andet fundet en stilling, hvor de tager imod ansøgninger fra nu af og frem til 1.februar. Jeg bliver (forhåbentlig) først student til sommer i år. Skal man så bare skrive i sin ansøgning, at man først bliver student i år eller hvordan? Det synes jeg er ret forvirrende.. Og virker sådan lidt "halvt-færdig" agtig.. Håber det er okay jeg spørger 
Det lyder som om du har fået nogle oplevelser. Det er altid noget, at du har erkendt, at stederne ikke har været noget for dig og ikke mistet modet. Det er jeg bange for jeg gør, hvis jeg skal rundt til forskellige uddannelser, før jeg finder min hylde.
Anmeld