serinasmor skriver:
Personligt valgte jeg at følge mit hjerte - vel vidende at det kan være en svær levevej ...
Jeg har altid vidst at jeg ville være noget kreativt. Jeg troede, jeg skulle være tøjdesigner i mine meget unge år, herefter indretningsarkitekt (det viste sig at der er ikke nogen direkte vej til den titel), og herefter møbeldesigner.
Jeg var på højskole i 6 mdr for at prøve produktdesign af - det ville jeg gerne ...
kom ind på civilingeniør i arkitektur og design - og gik der i 3 år - blot for at finde ud af det ikke var mig
Det var blandt andet skalaen der jeg ikke kunne forene mig med...
Jeg er nu uddannet Grafisk Designteknolog. En uddannelse der koncentrerer sig om grafisk design, trykteknikker og markedsføring både i teori og praksis... her fandt jeg min hylde
Jeg var heldig at få job gennem job med løntilskud efter et år med ledighed og enormt mange kreative og tidskrævende ansøgninger
men jeg indrømmer gerne at det var held at jeg blev tilbudt løntilskud
- så brænder jeg for det, hvilket nok gjorde udslaget for fastansættelsen
Jeg er blevet ansat hos Kluntz Promotion A/S, hvor jeg laver markedsføring, skriver nyhedsbreve, sætter virksomheders logo på kuglepenne, kopper, t-shirts, forklæder, vandflasker, isskrabere - alt hvad hjertet begærer
, skriver pressemeddelelser, tegner maskotter og en enkelt emballage er det også blevet til. For tiden er der dog gået jul i den, så jeg hjælper også til på lageret med at pakke firmajulegaver til vores kunder
Det er en lidt blandet hverdag, hvor der er mange slags opgaver både indenfor tekstforfatning, markedsføring, billedredigering, en lille smule kodning og mere eller mindre kreative reklameprodukt designs. De fleste opgaver er foran min skærm
Jeg har forsøgt at være detaljeret - da du overvejer retningen
Hvis du har spørgsmål, så spørg gerne løs 
Men, har du meget slev at skulle have sagt, indenfor dit arbejde? Må du være kreativ og komme med idéer?