Familietid - hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2014

Happiness

Her mens jeg er på barsel er vi sammen alle 4 fra kl ca 17.30 når manden er hjemme. Og så frem til ungerne sover. Og gerne også fra 6.30-8.00. Og weekenderne er vi stort set altid samlet. Dog skiftes vi her til at sove længe

Når jeg starter job, vil jeg have 2 aftenvagter om ugen, og så er der arb. 1 dag (7-22) hver anden weekend. Der er vi af gode grunde ikke samlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi plejer for det meste at foretage os noget for sig når ungerne er puttet, men min kæreste går til fodbold, så nogle weekender er det jo i ungernes vågne tid. Sommetider tager jeg dem med så den store kan se farmand spille bold 

nogle gange laver vi aftaler før deres puttetid, men det er ikke så ofte. 

Anmeld

5. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Her mens jeg er på barsel er vi sammen alle 4 fra kl ca 17.30 når manden er hjemme. Og så frem til ungerne sover. Og gerne også fra 6.30-8.00. Og weekenderne er vi stort set altid samlet. Dog skiftes vi her til at sove længe

Når jeg starter job, vil jeg have 2 aftenvagter om ugen, og så er der arb. 1 dag (7-22) hver anden weekend. Der er vi af gode grunde ikke samlet

Lagde kun lige mærke til dit profilbillede - hvor er din datter dog sød

Anmeld

5. december 2014

Happiness

mor:) skriver:

Lagde kun lige mærke til dit profilbillede - hvor er din datter dog sød

Mange tak. Hun er en rigtig lille charmetrold.

Anmeld

5. december 2014

Princesspigen

Selv ønsker jeg rigtig meget tid sammen og kræver os meget tid og opmærksom omkring mig, vores datter og vores forhold til hinanden.. 

Kæresten derimod minder lidt om din med han laver alt muligt andet og tit bruger sin fritid til at koble fra væk fra familien.. 

Vi er dog ved at finde en mellem vej hvor jeg ikke føler mig svigtet og han ik føler sig fanget... Det er en svær balance men snakker man sammen så kan det godt lade sig gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.