Anonym skriver:
Jeg bor sammen med min kæreste og vores 2 børn. Begge børn er under 5 år. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget tid I bruger sammen som familie. Altså dage/timer I er sammen alle sammen og ikke er splittet op.
Jeg synes ofte vi ikke er sammen allesammen. Tit er min kæreste ud og hygge sig med sine hobbys. Og hvis ikke det er hobbys så er det selvfølglig skole og hans stud.arbejde.
I denne uge ser vi slet ik hinanden rigtig. Fx. så er det først på lørdag vi er sammen alle 4 sammen. Andre hvis kærester/mænd ikke er så familie"minded"
Tit hvis han tager fri fra skole eller har fri så gør han noget for sig selv. Lige nu ligger han og sover og han ved jeg tager på arbejder her om et par timer.
Jamen når vi begge arbejder (er begge på barsel i dec) ses vi fra 18.30 til 22 hvor vi går i seng
Lørdage er vi sjældent sammen før aften pga job, og ofte skal vi alle eller en af os noget lørdag aften.
Søndag prøver vi så vidt muligt at være sammen hele dagen, men med alle de ting der selvfølgelig skal gøres, og vi deltager begge i de praktiske ting....
hver abden uge VIL manden så Formel 1
Og der prøver jeg så at give ham ro...
Men det er vel enlig ikke så vigtigt hvor meget man er sammen, men mere kvaliteten af den tid man er sammen?
Anmeld