Familietid - hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.755 visninger
24 svar
4 synes godt om
2. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg bor sammen med min kæreste og vores 2 børn. Begge børn er under 5 år. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget tid I bruger sammen som familie. Altså dage/timer I er sammen alle sammen og ikke er splittet op. 

Jeg synes ofte vi ikke er sammen allesammen. Tit er min kæreste ud og hygge sig med sine hobbys. Og hvis ikke det er hobbys så er det selvfølglig skole og hans stud.arbejde. 

I denne uge ser vi slet ik hinanden rigtig. Fx. så er det først på lørdag vi er sammen alle 4 sammen. Andre hvis kærester/mænd ikke er så familie"minded"

Tit hvis han tager fri fra skole eller har fri så gør han noget for sig selv. Lige nu ligger han og sover og han ved jeg tager på arbejder her om et par timer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

JH12

Min kæreste har 3 holds skift (dag,aften,nat)

Men vi har eftermiddage og aften, sammen når han arbejder dag og nat. Og vi bruger faktisk altid vores fritid samlet, da det er sådan vi alle har det bedst. �� vores datter er 2,5 og er kun lille en gang..  

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg er nok lidt mere til familietid end min kæreste er. Det er lidt trist synes jeg. Men hvis jeg nævner noget så bliver vi ofte bare uvenner. For han mener jeg siger han ikke må dit og dat. Men jeg forbyder ham aldrig noget som helst. Ofte er det ham der selv vælger til og fra. 

Anmeld

2. december 2014

Muffinmus

Møder jeg kl 8 har vi 30 min om morgenen samlet. Om aftenen er vi samlet fra ca 16-19 på hverdage....

Ville sgu blive sur hvis min mand fes afsted konstant. Lige så meget vores børn jo, ikke mine. Hobbyer må være efter børnene er i seng...

Anmeld

2. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg bor sammen med min kæreste og vores 2 børn. Begge børn er under 5 år. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget tid I bruger sammen som familie. Altså dage/timer I er sammen alle sammen og ikke er splittet op. 

Jeg synes ofte vi ikke er sammen allesammen. Tit er min kæreste ud og hygge sig med sine hobbys. Og hvis ikke det er hobbys så er det selvfølglig skole og hans stud.arbejde. 

I denne uge ser vi slet ik hinanden rigtig. Fx. så er det først på lørdag vi er sammen alle 4 sammen. Andre hvis kærester/mænd ikke er så familie"minded"

Tit hvis han tager fri fra skole eller har fri så gør han noget for sig selv. Lige nu ligger han og sover og han ved jeg tager på arbejder her om et par timer. 

Vi er faktisk sammen hver aften, ville blive sur hvis han tog til alt muligt eller ikke prioriterede os. Som du selv siger, det er ikke kun dine børn, han må også tage ansvar og bruge tid med dem

Anmeld

2. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi er sammen hver dag fra 15.30-19 minimum. Altså sønnens vågne timer hjemme efter bhv. sommetider tager kæresten ud med en kammerat når sønnen er puttet, men det er måske 2-3 gange i måneden. i weekenderne laver vi stort set også altid noget sammen. 

Anmeld

2. december 2014

Stjerneskud84

Vi har hver morgen, eftermiddag, aften og weekender + ferier 

Anmeld

2. december 2014

Hønsemor

Tirsdag og fredag er vi slet ikke sammen alle fire, da manden først er sent hjemme.. Mandag og onsdag har vi kun aftensmaden sammen, torsdag har vi et par timer sammen og det samme lørdag og nogle søndag er det også kun et par timer, da manden arbejder nogle søndage også..

Jeg går hjemmefra kl. 6 om morgen og henter så drengene når jeg har fri, manden aflevere drengene om morgen, og arbejder på de to korte hverdage til kl. 18 og er så hjemme 18.30, på de lange dage har han fri kl. 19 og er hjemme 19.30 ca. lørdage arbejder han fra 10-16 og søndagene hedder 11-16 og om torsdagen, har han fri, men der arbejder jeg.. Jeg har fri i weekenderne lidt endnu 

Anmeld

2. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

vi er sammen alle sammen 15 minutter hver morgen.

han manden fri dag i hverdagene sker 1-2 dage om ugen er vi sammen alle 4 i max 3 timer.

i weekenden prioterer vi at være sammen hele dagen.

dog arbejder manden hver anden weekend og der ser vi hinanden nogle morgner hvis ungerne står tideligt op. Ellers så max 1,1/2 time før ungerne sover.

fuck....

det er jo under 10 timer om ugen hvor vi alle er sammen. Ud fra manden er på job i weekenden

Anmeld

2. december 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg har to børn. En på 3,5 og en på kun 5uger.

Her efter vi har fået nummer to er vi meget mere sammen, da det selvfølgelig er ret krævende. Min kæreste spiller normalt basket mindst to gange om ugen, men har nu droppet det for tiden, da jeg ikke skal sidde hjemme med to børn, hvor den ene er nyfødt. Ellers var vi måske sammen alle sammen (da vi kun var tre) ca. 4 ud af ugens syv dage. Nu hvor den lille er kommet til, er vi for det meste sammen alle eftermiddage og aftener. Bortset fra en dag hvor den store går til svømning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.