nutche skriver:
åh hvor er han strid lige nu.
rådet fra børnehaven lød bla. på at ignorere den dårlige opførsel og belønne den gode.... men en aften som nu hvor han har raset sammenlagt en time.... ja der er det bare svært at fortsætte med den gode rolige tone....når knægten har kastet med næsten alt hvad han ejer.... har råbt, skreget og kaldt os diverse gloser...og da jeg prøvede at sætte mig ind til ham, for at berolige ham, blev jeg sparket i ryggen og fik afvide at han ville slå mig ihjel.
det har ellers gået rimelig okay et par dage.... men her til aften.....jamen det er bare SÅ hårdt
Her hjemme ved os har jeg haft en snak med noget der hedder tværfaglig team..
Det er et team hvor der sidder pædagoger, psykologer, sundhedsplejesker og socialrådgivere..
Fik en kanon snak med dem i tirsdags...
Det er nu blevet sådan her hjemme, at Lærke har fået sin natsut igen.
Den tog vi fra hende en måned efter at Louise blev født og det var så ikke en succes..
der er blevet vurderet at det er hendes trygheds base, så hun skal have lov til at have den til hun blir 4 år til janaur...
hun blev glad for at få den igen.. Men jeg tror faktiks at hun selv dropper den inden hun blir fire, men nu må vi se...
Og så skal vi vise hende at vi mener de ting vi siger med en fast men rolig stemme..
Nu er det kun et par dage vi har prøvet..
Men i aften faldt hun i søvn på 20 minutter, så tror pt der er fremskridt..
Det jeg ville med dette indlæg var og sige at du kan jo spørge i jeres bh om de er til knyttet et tværfaglig team..
Så kan de måske hjælpe jer...
Det gør så ondt på en, når ens barn bare ikke vil somman gerne selv vil..
Og man vil dem jo kun det bedste...
Pia..

Anmeld