Mærkelige spisevaner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

..

mariamiss6 skriver:

jow jow, den leende ko med pålægschokolade på, smager skide godt..

jeg kan spise salatmayonaise til ALT, ved ikke noget bedre (eller nemmere end at tage en halv kyllong fra dagen før, varme i microen og kun spise den med salatmayonaise at dyppe i.....

rugbrød med hamburgerryg og alm mayonaise og rejer, det er også guf....

jeg bruger mayonaise til ALLE mine rugbrødsmadder undtagen ost og chokolade, de to sidstnævnte nyder jeg så til gengæld med et lag tandsmør under....

Min kæreste kan og vil helst have ketchup til ALT. En kold kødrest fra køleskabet, væltes ind i ketchup og ned i kloakken....

Og så spiser han leverpostejsmadder med syltetøj på

ENIG!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

FrkT

Herhjemme har vi også nogle specielle sammensætninger, hehe:
  • Bastognekiks med mælk og et lille skvat fløde på, mums  (men skal spises med det samme, da de ellers bliver bløde)
  • Is med mælk på
  • Kogt ris, som så er blevet koldt, med sukker, kanel, mælk og et lille skvat fløde på - uhhh det er mums!
  • Toast med smør, nutella og rosiner i
  • Is med popcorn i (det er dog kun mig der spiser det, da Jens ikke kan lide popcorn)
  • Is med chips i (helst de der Snack chips - gul pose) - igen kun mig der spiser det, da Jens synes det er for underligt
  • Rugbrødsmad til morgenmad med sild, karrysalat, rå løg og kapers på - og med et glas kakao til (det er kun Jens der er på den, da det er lidt for mystisk for mig, og sild om morgenen - nej tak)

Anmeld

25. august 2009

bagger26

Tror ikke jeg har så mange mærkelige spisevaner, men lidt har jeg da lært...

Havartii ost med lys pålægschokolade... Mmmmm, det er virkelig virkelig lækket, måske det ikke lyder så godt, men man skal bare tænke på, at det er ost med noget sødt, som fx syltetøj. Bare det er 100 X bedre med pålægschokolade... årh bliver helt sulten..

Men ellers er jeg lige som FrkT vild med bugel chips som man dypper i vanilie is som dip... Mmmm også godt.. 

Også toast med skinke og ost, og så i risteren med ketchup... Men det er nu aller aller aller bedst med sennep i.... Ej ikke godt at tænke på mad nu, mums.. 

Anmeld

25. august 2009

Miamaja

Ja, jeg har kendt disse typer med mystiske smags tendenser. leverposteg med remoulade..rugbrod med ketchup

egentlig er det ikke specielt maerkeligt. det er vane sag og kultur

jeg er vane og kultur praeget menneske saa det har aldrig kunne falde mig ind at spise paa anden maade end den der folger normen. hmm.. ret kedeligt

Anmeld

26. august 2009

KHS

Leverpostej på rugbrød med mayonaise eller italiensk salat.
Bananmad med enten nutella eller pålægschokolade.
Kødpølse på rugbrød med remoulade og ristede løg.
Ostemad med salt, peber og rå løg.
Kogte (varme) kartofler med marineret sild og rå løg.
Vingummi og lakrids sammen (helst "Engelsk vingummi" og "Kattepoter")
Kartoffelmos med franske kartofler (chips)

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Hold op der er mange forskellige slags rugbrøds madder....

Anmeld

26. august 2009

Honningblomst

Jeg tror ikke jeg har mærkelige retter jeg spiser...eller for mig er de jo meget almindelige..
Jeg er tilgengæld temaspiser.. fortiden er det sennepssild med æg, løg og asparges...det har det nu været en uge, så jeg bliver nok træt af det snart og finder et nyt tema. Sidst var det rejer med avokado, løg og asparges....før det igen var det røget makrel og så har jeg været på tummousse også, men det er snart meget længe siden og jeg er stadig helt vildt træt af det-griner
Knus Eva..

Anmeld

26. august 2009

Guldet

Eva skriver:

Jeg tror ikke jeg har mærkelige retter jeg spiser...eller for mig er de jo meget almindelige..
Jeg er tilgengæld temaspiser.. fortiden er det sennepssild med æg, løg og asparges...det har det nu været en uge, så jeg bliver nok træt af det snart og finder et nyt tema. Sidst var det rejer med avokado, løg og asparges....før det igen var det røget makrel og så har jeg været på tummousse også, men det er snart meget længe siden og jeg er stadig helt vildt træt af det-griner
Knus Eva..

Nam nam det lyder lækkert, men kan godt forstå hvis man bliver træt af det samme mad hverdag.. hihi..
Men tunmousse.. åh det er godt.. kan man virkelig blive træt af det? hihi--

Anmeld

26. august 2009

Honningblomst

Julie R skriver:

Nam nam det lyder lækkert, men kan godt forstå hvis man bliver træt af det samme mad hverdag.. hihi..
Men tunmousse.. åh det er godt.. kan man virkelig blive træt af det? hihi--

Hæhæ...jeg blev...tror jeg endte ud i noget tunmousse-chok til sidst-griner
Men måske jeg snart skulle prøve igen..med kapers og løg var det ret godt-smiler
Men fisk er altså bare lækkert...
Knus..

Anmeld

26. august 2009

Guldet

Eva skriver:

Hæhæ...jeg blev...tror jeg endte ud i noget tunmousse-chok til sidst-griner
Men måske jeg snart skulle prøve igen..med kapers og løg var det ret godt-smiler
Men fisk er altså bare lækkert...
Knus..

Ja det må du da hellere... nam nam..
Jeg skal lave tun mousse til mødregruppen i morgen.. med en god hjemmelavet cremefaise dressing med rejer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.