Mærkelige spisevaner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

Mira0911

qp skriver:

En rugbrødsmad med :

makrelsalat og spejlæg
makrelsalat og hård kogt æg
makrelsalat og ost (i ovnen helst sandwichbrød)

Faktisk kan man godt lave en pizzabund og komme makrelsalat og ost på... smager skiiiide godt...

Og JA jeg  makrelsalat!

Ps... leverpostej med rødkål smager faktisk også skide godt....

Makrelsalat og æg det er guf...

Leverpostej kan jeg kun spise varmt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Guldet

Nu er min kæreste så heldig at jeg smører hans madpakke.. måske det skal laves om.. hehe men det er så en anden sag! Men på alle sine madder vil han gerne have remolade under.. undtagen lige en leverposteg mad! Men elsker også remolade under en rullepølsemad!

Anmeld

25. august 2009

Brumbassen

Caroline86 skriver:

når du siger karrysild, håber jeg godt nok ikke du mener sammen med ost og chokolade!?
hvis du mener karrysild alene på franskbrød, kan jeg kun give dig ret! DET er kræs for kendere

nej nej ikke sammen med ost og chokolade, bare rolig
Men alene, slaaappp af det er fantastisk

Anmeld

25. august 2009

Guldet

åhh så elsker jeg også bare at spise syltede hvidløg.. og kan snilt spise et helt glas,..hihi så lugter man så dejlig bagefter,,

Anmeld

25. august 2009

Brumbassen

kitty skriver:

Jeg hopper med på Mayo og Rullepølse.. Det sker meget sjældent, men skal det være lidt ekstra, så kan jeg godt finde på det. Eller italiensk salat.
Jeg kan faktisk bedre forstå det med smørreosten og choko, end skæreost og choko...
Jeg kan godt lide ristet brød, smørreost og spegepølse... og så peberfrugt ovenpå..

Ej, jeg bliver helt sulten af den her snak!

Spegepølse og smøreost, det lyder ellers også ganske tiltalende, jeg må prøve det

Anmeld

25. august 2009

Brumbassen

kitty skriver:

Jeg hopper med på Mayo og Rullepølse.. Det sker meget sjældent, men skal det være lidt ekstra, så kan jeg godt finde på det. Eller italiensk salat.
Jeg kan faktisk bedre forstå det med smørreosten og choko, end skæreost og choko...
Jeg kan godt lide ristet brød, smørreost og spegepølse... og så peberfrugt ovenpå..

Ej, jeg bliver helt sulten af den her snak!

Spegepølse og smøreost, det lyder ellers også ganske tiltalende, jeg må prøve det

Anmeld

25. august 2009

otlitrom

Brumbassen skriver:

Gerne i Toasteren. Brød med smørreost - helst "pikant-ost" til mig- og så en krydret spegepølse, og så i toasteren. Det er et hit!!
Nogle gange kommer jeg tostbrød, ketchup, oregano, skæreost, skinke eller pølse, klapper sammen og så i toasteren. Mums!
Min kæreste spiser MANGE toast, så det smitter lidt! Spiser ellers ikke hvidt brød.. Men jeg er jo blot et menneske!

Anmeld

25. august 2009

Brumbassen

kitty skriver:

Gerne i Toasteren. Brød med smørreost - helst "pikant-ost" til mig- og så en krydret spegepølse, og så i toasteren. Det er et hit!!
Nogle gange kommer jeg tostbrød, ketchup, oregano, skæreost, skinke eller pølse, klapper sammen og så i toasteren. Mums!
Min kæreste spiser MANGE toast, så det smitter lidt! Spiser ellers ikke hvidt brød.. Men jeg er jo blot et menneske!

UUhhh, kan næsten høre føtex kalde på mig..
Må jo prøve alle de nye varianter

Chokolade i en klapsammen også en en toaster, det er altså også dejligt

Anmeld

25. august 2009

Brumbassen

kitty skriver:

Anmeld

25. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Brumbassen skriver:

chokolade i toasteren er VILDT godt... nam nam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.