Mærkelige spisevaner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.983 visninger
53 svar
0 synes godt om
25. august 2009

Guldet

Jeg var på vej over i dpen for at hente min datter.. og på vejen derover kommer jeg til at tænke på at jeg har nogle mærkelig spisevaner..

Feks. Så elsker jeg en rugbrødsmad, med leverpostej og karrysalat ovenpå.. lyder ret klamt, men det smager så vildt godt..

Kan også finde på at tage et stykke brød el. flute og så ellers bare ketchup til.

Eller spise cornflakes som chips. Spise havregrød m. sukker og kanel..

HiHi.. har i også nogle mærkelige spise vaner??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

otlitrom

Julie R skriver:

Jeg var på vej over i dpen for at hente min datter.. og på vejen derover kommer jeg til at tænke på at jeg har nogle mærkelig spisevaner..

Feks. Så elsker jeg en rugbrødsmad, med leverpostej og karrysalat ovenpå.. lyder ret klamt, men det smager så vildt godt..

Kan også finde på at tage et stykke brød el. flute og så ellers bare ketchup til.

Eller spise cornflakes som chips. Spise havregrød m. sukker og kanel..

HiHi.. har i også nogle mærkelige spise vaner??

Jeg sidder og griner lidt.. Jeg spiser ting der minder MEGET om det du nævner!
Spiser ALTID min havregrød med kanelsukker.
Spiser glædeligt Corn flakes fra pakken. -Bryder mig faktisk ikke om dem med mælk!
Leverpostej med karrysalat har jeg ikke prøvet. Men med russisk salat eller remoulade, ristede løg og syltede agurker.
Ristet brød med ketchup eller dressing..
Torskerogns-madder med salt/peber og rå løg..
Der er sikkert mere.
Kæresten spiser franskbrød med pålægschokolade og ost, eller nutella og ost. Den er jeg dog ikke helt med på..
Så du er ikke alene.. Og ret sjov tråd!

Anmeld

25. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg spiser honning på eller under min ost
den med morgenmadsprodukter direkte fra pakken er jeg med på... gerne lige hældes op i en pæn skål og spises som chips Havregrøden er jeg også med på.. putter også tit æblestykker i... og det er da VILDT lækkert med at stykke brød og noget at dyppe i

tror egentlig jeg har mange ting... Daniel mener jeg er afhængig af soya og sød chili sauce - tror han har ret

Anmeld

25. august 2009

Guldet

kitty skriver:

Jeg sidder og griner lidt.. Jeg spiser ting der minder MEGET om det du nævner!
Spiser ALTID min havregrød med kanelsukker.
Spiser glædeligt Corn flakes fra pakken. -Bryder mig faktisk ikke om dem med mælk!
Leverpostej med karrysalat har jeg ikke prøvet. Men med russisk salat eller remoulade, ristede løg og syltede agurker.
Ristet brød med ketchup eller dressing..
Torskerogns-madder med salt/peber og rå løg..
Der er sikkert mere.
Kæresten spiser franskbrød med pålægschokolade og ost, eller nutella og ost. Den er jeg dog ikke helt med på..
Så du er ikke alene.. Og ret sjov tråd!

HiHI.. sidder også at griner lidt.. Så er jeg ikke alene,,

Hmm den med nutella, pålægschokoladen maden og ost.. det lyder ikke så lækker!

Anmeld

25. august 2009

Guldet

Caroline86 skriver:

jeg spiser honning på eller under min ost
den med morgenmadsprodukter direkte fra pakken er jeg med på... gerne lige hældes op i en pæn skål og spises som chips Havregrøden er jeg også med på.. putter også tit æblestykker i... og det er da VILDT lækkert med at stykke brød og noget at dyppe i

tror egentlig jeg har mange ting... Daniel mener jeg er afhængig af soya og sød chili sauce - tror han har ret

hihi Honning og ost.. lyder ikke så lækkert i mine ører! Men nu kan jeg hellere ikke lide ost!

Ja man har nok en del mærkelige spisevaner,, det er lige med at huske dem..

Anmeld

25. august 2009

Moderator

Julie R skriver:

hihi Honning og ost.. lyder ikke så lækkert i mine ører! Men nu kan jeg hellere ikke lide ost!

Ja man har nok en del mærkelige spisevaner,, det er lige med at huske dem..

der er rigtig mange der synes det er ulækkert...men så minder jeg dem lige om alle dem der putter syltetøj på ost, og det er ikke ulækkert!?
Fik det første gang i Grækenland, og det har hængt ved siden...
Jeg jeg var i Sinai ørkenen fik vi, til morgenmad, bla. fetaost med figenmarmelade på... jeg synes godt nok det var lidt ulækkert da jeg hørte om det, men MUMS det smagte godt Krydret fladbrød med feta og figenmarmelade... hæhæ

Anmeld

25. august 2009

otlitrom

Caroline86 skriver:

der er rigtig mange der synes det er ulækkert...men så minder jeg dem lige om alle dem der putter syltetøj på ost, og det er ikke ulækkert!?
Fik det første gang i Grækenland, og det har hængt ved siden...
Jeg jeg var i Sinai ørkenen fik vi, til morgenmad, bla. fetaost med figenmarmelade på... jeg synes godt nok det var lidt ulækkert da jeg hørte om det, men MUMS det smagte godt Krydret fladbrød med feta og figenmarmelade... hæhæ

Min far har ALTID spist honning og ost, så det synes jeg ikke er mærkeligt.. Jeg bryder mig bare ikke selv om det.

Det med feta'en kunne jeg godt tænke mig at prøve.. Det lyder specielt, men tror godt at det ku' smage godt!

Anmeld

25. august 2009

Moderator

kitty skriver:

Min far har ALTID spist honning og ost, så det synes jeg ikke er mærkeligt.. Jeg bryder mig bare ikke selv om det.

Det med feta'en kunne jeg godt tænke mig at prøve.. Det lyder specielt, men tror godt at det ku' smage godt!

jeg kan varmt anbefale det! Jeg må så sige at jeg ikke har spist det siden jeg kom hjem dernede fra, så det kan godt være stemningen gjorde det lækrere end det i virkeligheden er.. måske skal jeg ud og have købt noget feta og figenmarmelade... så kan vi udveksle oplevelser bagefter

Anmeld

25. august 2009

charlottekri

he he nu tror jeg alligevel at jeg har den værste
jeg kan godt lide at spise franksbrød med makrel i tomat med en skive ost ovenpå, der har været i ovnen i 10 min... eller ikke har været i ovnen..
jeg kan også sagtens være med på den med nutella eller pålæschokolade med ost.
jeg kender også nogle der spiser en rugbrødsmad med nye kartofler med syltetøj på... den er jeg så ikke lige med på he he

Anmeld

25. august 2009

Mira0911

Gerne havregrød med kanelsukker og en lille klat smør...
Kødpølse med karry ketchup og rå løg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.