Øhm ja! pis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chevro skriver:

Håber du gør hvad du føler er bedst for dig! Og dit barn! At have en far som ikke ønsker en, er ikke noget at være i.

så vil mene du skal fortælle ham at du beholder det denne gang, at din krop og psyke ikke holder til en abort mere - og at du føler det er det rigtige at få barnet. (Hvis du har det sådan selvfølgelig) 

Nogle mænd forstår ikke kærligheden til børn, før de sidder med dem i armene, men nogle mænd vil bare heller aldrig blive voksne nok - eller finde det rette tidspunkt. 

Man bliver nok aldrig klar til børn før de virkelig er der  men så betyder de også ALT! 

Føl efter i dit eget hjerte - og gør det rigtige for dig selv! (: Du fortjener ikke at få endnu en uønsket abort, hvor du så når du vil have børn, ikke lige kan få det - fordi aborterne har besværliggjort det!

Mange knus og tanker herfra

Det er en skrøne at abort besværliggøre fremtidige graviditeter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Chevro

mor:) skriver:

Det er en skrøne at abort besværliggøre fremtidige graviditeter

Har en veninde som har fået foretaget 2 aborter - og er begge gange blevet meget nemt og hurtigt gravid. Hun får nu hjælp til det  

Anmeld

27. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chevro skriver:

Har en veninde som har fået foretaget 2 aborter - og er begge gange blevet meget nemt og hurtigt gravid. Hun får nu hjælp til det  

Men hvis du spørge lægerne har det ikke den store betydning - så det er nok tilfældighed - hun er vel også blevet ældre

Anmeld

28. november 2014

lineog4

Chevro skriver:

Det er ikke aborten, men hvis der opstår komplikationer. Det er et indgreb og derfor kan der opstå komplikationer. Men aborten gør ingen ting i sig selv - har selv fået 2 som meget ung plus en udskrabning af et vindæg og har haft nemt ved at blive gravid 

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

Og nu ankommet fra lægen - jeg er 4-5 uger henne, og min spiral er der ikke, den har jeg tabt 

Anmeld

28. november 2014

Leonora

Anonym skriver:

Og nu ankommet fra lægen - jeg er 4-5 uger henne, og min spiral er der ikke, den har jeg tabt 

Ja du kan i realiteten sagtens have tabt den. Hvis den har siddet yderligt kan den været røget ud under et toilet besøg 

har du fået talt med din kæreste? 

Knus og go week

Anmeld

28. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Men kan få hjælp fra A-kassen, eller skal man på kh så?

Hvis du er medlem af a-kasse, har været det længe nok og sparet de timer op kan skal kan du ellers nej....

Hvis ikke er det kontanthjælp, hvor mange ting spiller ind planet andet om du bor sammen med en...

Anmeld

28. november 2014

Kløver

Anonym skriver:

Øv sikke noget rod, og uheldigt 

men måske der er en dybere mening 

håber alt løser sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.