Anonym skriver:
Jeg vil nok ikke lige sige tillykke
Jeg har en hormonspiral, og var igennem en abort sidste år da min kæreste ikke var klar til at blive far - og nu står vi så her igen, 15 mdr senere, og en kæreste, som jeg ikke ved hvor står da han gennem det sidste år har skiftet mening konstant om han vil have børn :/
Jeg er grædefærdig, da jeg ikke føler at jeg kan gennemgå endnu en abort - sidste gang var så frygtelig. Jeg var helt ødelagt bagefter.
Håber du gør hvad du føler er bedst for dig! Og dit barn! At have en far som ikke ønsker en, er ikke noget at være i.
så vil mene du skal fortælle ham at du beholder det denne gang, at din krop og psyke ikke holder til en abort mere - og at du føler det er det rigtige at få barnet. (Hvis du har det sådan selvfølgelig)
Nogle mænd forstår ikke kærligheden til børn, før de sidder med dem i armene, men nogle mænd vil bare heller aldrig blive voksne nok - eller finde det rette tidspunkt.
Man bliver nok aldrig klar til børn før de virkelig er der
men så betyder de også ALT! 
Føl efter i dit eget hjerte - og gør det rigtige for dig selv! (: Du fortjener ikke at få endnu en uønsket abort, hvor du så når du vil have børn, ikke lige kan få det - fordi aborterne har besværliggjort det!

Mange knus og tanker herfra
Anmeld