Øhm ja! pis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Der er helt sikkert et lille kig der har udset sig dig til at blive dens mor..... :-)(og jeg tvivler på det lille spire agter at give op ;-)) 

Lige som min datter så sin tid.... Nogle gange starter det som en overraskelse og ender ud som et sand ønskebarn :-)

Tillykke....

Den har tydeligvis ikke tænkt sig at give op. 

Men ved ikke hvad jeg skal gøre økonomisk

Jeg er færdig med min uddannelse til juli, og har forventet termin i august - ved ikke hvordan jeg skal kunne få det til at hænge sammen 

Meningen var jo at jeg skulle søge elevplads, men det kan jeg jo ikke gøre nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Den har tydeligvis ikke tænkt sig at give op. 

Men ved ikke hvad jeg skal gøre økonomisk

Jeg er færdig med min uddannelse til juli, og har forventet termin i august - ved ikke hvordan jeg skal kunne få det til at hænge sammen 

Meningen var jo at jeg skulle søge elevplads, men det kan jeg jo ikke gøre nu 

Stod præcis samme sted som dig mht uddannelse....

Du er nok berette kh, eller barselsdagpenge hvis du er medlem af a kasse.....

Forstår godt du er helt rundtossset....  Os mht fremtiden....  Men vil du virkelig gerne beholde den lille så skal der nok komme en løsning og styr på det hele.....  Aller først skal du gøre op med dig selv om du vil beholde OGSÅ Hvis du ender ud som alene mor hvis far til barnet melder fra... 

Og så tag den derfra.... 

Hilsen hende der besvimede da lægen sagde tillykke du er gravid.... 

Anmeld

27. november 2014

put

Tillykke hvis du vil beholde barnet men skynd dig til lægen og blive tjekket da det ikke er så godt at blive gravid på hormon spiral har jeg fået fortalt?! 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Stod præcis samme sted som dig mht uddannelse....

Du er nok berette kh, eller barselsdagpenge hvis du er medlem af a kasse.....

Forstår godt du er helt rundtossset....  Os mht fremtiden....  Men vil du virkelig gerne beholde den lille så skal der nok komme en løsning og styr på det hele.....  Aller først skal du gøre op med dig selv om du vil beholde OGSÅ Hvis du ender ud som alene mor hvis far til barnet melder fra... 

Og så tag den derfra.... 

Hilsen hende der besvimede da lægen sagde tillykke du er gravid.... 

Jeg er helt fast besluttet på at beholde - jeg kan ikke gennemgå en abort igen jeg inderst inde ikke ønsker. 

Jeg går på HG på 2. år og slutter til juni/juli - så ved faktisk ikke hvad jeg er berettiget.

Jeg har også en datter på 4 år fra et tidligere forhold, og dengang gik jeg på kh da jeg blev smidt ud af uddannelse, da den ikke sagde mig noget - så står lidt i en anden situation denne gang 

Anmeld

27. november 2014

Wik

Anonym skriver:

Jeg synes bestemt også at det virker til at jeg skal have det barn - for først blev jeg gravid på p-piller sidste år og nu er jeg gravid på hormonspiral. Jeg føler det er meant to be. 

Tænker også at han skal arbejde med sig selv, da jeg ikke vil have flere aborter. 

Det skal du hellere ikke, hvis du vil. Jeg håber du bliver rigtig glad for både graviditet og at din kæreste bliver afklaret med sig selv. Hvad siger han til det?

Anmeld

27. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jeg er helt fast besluttet på at beholde - jeg kan ikke gennemgå en abort igen jeg inderst inde ikke ønsker. 

Jeg går på HG på 2. år og slutter til juni/juli - så ved faktisk ikke hvad jeg er berettiget.

Jeg har også en datter på 4 år fra et tidligere forhold, og dengang gik jeg på kh da jeg blev smidt ud af uddannelse, da den ikke sagde mig noget - så står lidt i en anden situation denne gang 

Eij hvor pudsigt, jeg var os hg2er da jeg blev gravid 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Eij hvor pudsigt, jeg var os hg2er da jeg blev gravid 

Men kan få hjælp fra A-kassen, eller skal man på kh så?

Anmeld

27. november 2014

lineog4

Ikke for at så skår i glæden (hvis det er det), men har hørt de anbefaler man får abort hvis man bliver gravid på hormonspiral da man ikke ved hvad hormonerne gør ved forstret. Så afsted og tal med en læge...

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ikke for at så skår i glæden (hvis det er det), men har hørt de anbefaler man får abort hvis man bliver gravid på hormonspiral da man ikke ved hvad hormonerne gør ved forstret. Så afsted og tal med en læge...

Jeg skal også til lægen da jeg faktisk ikke kan mærke min spiral - så frygter nu at det er fordi den er faldet ud? 

Anmeld

27. november 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg vil nok ikke lige sige tillykke  

Jeg har en hormonspiral, og var igennem en abort sidste år da min kæreste ikke var klar til at blive far - og nu står vi så her igen, 15 mdr senere, og en kæreste, som jeg ikke ved hvor står da han gennem det sidste år har skiftet mening konstant om han vil have børn :/ 

Jeg er grædefærdig, da jeg ikke føler at jeg kan gennemgå endnu en abort - sidste gang var så frygtelig. Jeg var helt ødelagt bagefter. 

Håber du gør hvad du føler er bedst for dig! Og dit barn! At have en far som ikke ønsker en, er ikke noget at være i.

så vil mene du skal fortælle ham at du beholder det denne gang, at din krop og psyke ikke holder til en abort mere - og at du føler det er det rigtige at få barnet. (Hvis du har det sådan selvfølgelig) 

Nogle mænd forstår ikke kærligheden til børn, før de sidder med dem i armene, men nogle mænd vil bare heller aldrig blive voksne nok - eller finde det rette tidspunkt. 

Man bliver nok aldrig klar til børn før de virkelig er der  men så betyder de også ALT! 

Føl efter i dit eget hjerte - og gør det rigtige for dig selv! (: Du fortjener ikke at få endnu en uønsket abort, hvor du så når du vil have børn, ikke lige kan få det - fordi aborterne har besværliggjort det!

Mange knus og tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.