Øhm ja! pis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.149 visninger
27 svar
7 synes godt om
27. november 2014

Anonym trådstarter

Et billede siger jo mere end tusind ord, ikke? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Victoria's'mor

Tillykke eller hvad du nu ønsker dig 

men hvorfor ''pis'' 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Victoria's'mor skriver:

Tillykke eller hvad du nu ønsker dig 

men hvorfor ''pis'' 

Jeg vil nok ikke lige sige tillykke  

Jeg har en hormonspiral, og var igennem en abort sidste år da min kæreste ikke var klar til at blive far - og nu står vi så her igen, 15 mdr senere, og en kæreste, som jeg ikke ved hvor står da han gennem det sidste år har skiftet mening konstant om han vil have børn :/ 

Jeg er grædefærdig, da jeg ikke føler at jeg kan gennemgå endnu en abort - sidste gang var så frygtelig. Jeg var helt ødelagt bagefter. 

Anmeld

27. november 2014

Victoria's'mor

Anonym skriver:

Jeg vil nok ikke lige sige tillykke  

Jeg har en hormonspiral, og var igennem en abort sidste år da min kæreste ikke var klar til at blive far - og nu står vi så her igen, 15 mdr senere, og en kæreste, som jeg ikke ved hvor står da han gennem det sidste år har skiftet mening konstant om han vil have børn :/ 

Jeg er grædefærdig, da jeg ikke føler at jeg kan gennemgå endnu en abort - sidste gang var så frygtelig. Jeg var helt ødelagt bagefter. 

Forstår dig fuldt ud ! 

har selv været det igennem, og jeg gør det på INGEN måde igen!

Anmeld

27. november 2014

Wik

Det virker til det er meningen du skal have det barn. Hormon spiral og gravid. Jeg tror du skal have det, også må den kæreste se sig selv i spejlet og arbejde min sig selv, for det er desværre en realitet at du er gravid og er blevet det med hans hjælp.

Anmeld

27. november 2014

Spirrevip

Du får lige et kram 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Victoria's'mor skriver:

Forstår dig fuldt ud ! 

har selv været det igennem, og jeg gør det på INGEN måde igen!

Dejligt at være forstået - og godt jeg ikke er den eneste der har det på den måde  

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Det virker til det er meningen du skal have det barn. Hormon spiral og gravid. Jeg tror du skal have det, også må den kæreste se sig selv i spejlet og arbejde min sig selv, for det er desværre en realitet at du er gravid og er blevet det med hans hjælp.

Jeg synes bestemt også at det virker til at jeg skal have det barn - for først blev jeg gravid på p-piller sidste år og nu er jeg gravid på hormonspiral. Jeg føler det er meant to be. 

Tænker også at han skal arbejde med sig selv, da jeg ikke vil have flere aborter. 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Du får lige et kram 

Tak 

Anmeld

27. november 2014

Nystart

Der er helt sikkert et lille kig der har udset sig dig til at blive dens mor..... :-)(og jeg tvivler på det lille spire agter at give op ;-)) 

Lige som min datter så sin tid.... Nogle gange starter det som en overraskelse og ender ud som et sand ønskebarn :-)

Tillykke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.