udredning af pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. november 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har været ved lægen idag og blevet henvist til gynækologen omkring udredning af pco. Er der nogen der vil fortælle hvordan det foregår, min læge lød meget alvorlig omkring det, og nu blev jeg egentlig mere nervøs af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen? :/

Anmeld

26. november 2014

Yoggibear

Anonym skriver:

Slet ingen? :/

Jeg kender ikke svaret på din problemstillingmen vent at se der er nok nogen der svarer. Har du googlet nettet. Bare som en nødløsning? 

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

Yoggibear skriver:

Jeg kender ikke svaret på din problemstillingmen vent at se der er nok nogen der svarer. Har du googlet nettet. Bare som en nødløsning? 

Ja men ikke noget jeg synes jeg kan bruge. Jeg ved der er mange herinde der har pco så venter bare på der er en der gider tage sig tid til at hjælpe... 

Anmeld

26. november 2014

frkanonym

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har været ved lægen idag og blevet henvist til gynækologen omkring udredning af pco. Er der nogen der vil fortælle hvordan det foregår, min læge lød meget alvorlig omkring det, og nu blev jeg egentlig mere nervøs af det 

Jeg har selv lige fået det konstateret. Og har lidt af det i 7-8 år, uden nogle kunne finde ud af det før nu.

Jeg kom til gynækolog og snakkede med hende, fordi ved lægen fik jeg konstateret celleforandringer. Min gynækolog tog nogle prøver fra livmoderen samt celleskrab. Skulle derudover have taget blodprøver, hvor jeg skulle faste. Ventede 14 dage på svarene.

Håber du kunne bruge det. 

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

Jeg har selv lige fået det konstateret. Og har lidt af det i 7-8 år, uden nogle kunne finde ud af det før nu.

Jeg kom til gynækolog og snakkede med hende, fordi ved lægen fik jeg konstateret celleforandringer. Min gynækolog tog nogle prøver fra livmoderen samt celleskrab. Skulle derudover have taget blodprøver, hvor jeg skulle faste. Ventede 14 dage på svarene.

Håber du kunne bruge det. 

Okay jeg fik foretaget celleskrab ved egen læge for et par måneder siden og jeg har ingen celleforandringer. 

Anmeld

26. november 2014

frkanonym

Anonym skriver:

Okay jeg fik foretaget celleskrab ved egen læge for et par måneder siden og jeg har ingen celleforandringer. 

Okay. Men hvis din læge har henvist dig til gynækolog med henblik for udredning af pco, så tror jeg, du skal have taget blodprøverne og evt taget prøver. Men jeg ved det ikke.

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

Okay. Men hvis din læge har henvist dig til gynækolog med henblik for udredning af pco, så tror jeg, du skal have taget blodprøverne og evt taget prøver. Men jeg ved det ikke.

Okay tak

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

Det er vildt træls. Er på dag 44 er gået en uge over tid efter en positiv æl test men glæder mig til at blive udret 

Anmeld

26. november 2014

BabyMiracle <3

Jeg er selv blevet udredt da jeg var 16 

Du skal ha taget blodprøver ved egen læge, hvor de kan se dine hormoner, og om du har testoron i kroppen (mandlige hormoner)

Så skal du henvises til gynækolog, som vil scanne dig indvendigt, og se hvor mange cyster der er på dine æggestokke  

Du må gerne skrive til mig hvis du har spørgsmål, jeg har seriøst læst nettet tyndt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.