Hjælp, hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2014

Heidi.R.

L-Mortil2 skriver:

Muligheden er der jo hvis du har testet tidligt, jeg havde selv en bio i sidste måned, testede svag positiv der dog blev mere tydelig, 3 dage over tid styrt blødte jeg...

Ok, synes bare ikke li det er så fedt med en bio, ville bare lige have passet så godt her op til jul, at kunne give mine forældre det i julegave og se dem i ansigtet, har jeg længe forestillet mig hehe... men nå nu vil jeg ihvertfald gardere mig med masse æl tests og være sikker på vi rammer sådan en denne gang, kender du måske en god side hvor man kan bestille en masse til billig penge??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2014

L-Mortil3

Heidi.R. skriver:

Ok, synes bare ikke li det er så fedt med en bio, ville bare lige have passet så godt her op til jul, at kunne give mine forældre det i julegave og se dem i ansigtet, har jeg længe forestillet mig hehe... men nå nu vil jeg ihvertfald gardere mig med masse æl tests og være sikker på vi rammer sådan en denne gang, kender du måske en god side hvor man kan bestille en masse til billig penge??? 

Jeg bruger altid billige-teste.dk dem har jeg gode erfaringer med og de leverer dag til dag :-) der er en del andre herinde der køber på trendsales men det kan jeg ikke finde ud af hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.