Hjælp, hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
31 svar
3 synes godt om
23. november 2014

Heidi.R.

Min kæreste og jeg prøver på barn nr. 2 . sidst jeg havde mit mens var i slutningen af august, så i uge 41 fra den 6 - 11 oktober havde jeg noget brunt noget ikke meget . vi har forsøgt nogle gange ind i mellem.

så den 19 oktober havde vi forsøgt igen...

og var den 22 okt. til læge for en graviditets-blodprøve, ska lige siges fordi jeg troede lidt jeg allerede var gravid , men den var negativ, så der besluttede vi os for at lægge det en lille smule på hylden da jeg også er ledig, og igang med at søge arbejde.

og nu har jeg stadig ikke set skyggen af mens. har de sidste par dage været meget oppustet især efter måltider mest efter aftensmaden, 

så nu tænker jeg lidt er det måske lykkedes nu, da vi jo forsøgte der den 19 okt. ??? hmm... 

Her er den test jeg tog her til aften, efter ikke at havde været på toilet i i hvertfald en time eller to. ville skyde billedet er ca en halv time gammel...

Hvad ser i ? jeg synes jeg kan ahne en tynd streg nr 2. også hvis jeg zumer lidt ind...

så piger hvad synes i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Kærlighediminmave

Heidi.R. skriver:

Min kæreste og jeg prøver på barn nr. 2 . sidst jeg havde mit mens var i slutningen af august, så i uge 41 fra den 6 - 11 oktober havde jeg noget brunt noget ikke meget . vi har forsøgt nogle gange ind i mellem.

så den 19 oktober havde vi forsøgt igen...

og var den 22 okt. til læge for en graviditets-blodprøve, ska lige siges fordi jeg troede lidt jeg allerede var gravid , men den var negativ, så der besluttede vi os for at lægge det en lille smule på hylden da jeg også er ledig, og igang med at søge arbejde.

og nu har jeg stadig ikke set skyggen af mens. har de sidste par dage været meget oppustet især efter måltider mest efter aftensmaden, 

så nu tænker jeg lidt er det måske lykkedes nu, da vi jo forsøgte der den 19 okt. ??? hmm... 

Her er den test jeg tog her til aften, efter ikke at havde været på toilet i i hvertfald en time eller to. ville skyde billedet er ca en halv time gammel...

Hvad ser i ? jeg synes jeg kan ahne en tynd streg nr 2. også hvis jeg zumer lidt ind...

så piger hvad synes i? 

Jeps 

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Jeps 

Synes bare den er meget svag, hmm. vil bare slet ikke håber for meget, hvad så måske hvis jeg købte de der hvor den skriver GRAVID , IKKE GRAVID , tests man kan købe,,,tror du det ville gi mere svar så i mit tilfælde???

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Heidi.R. skriver:

Synes bare den er meget svag, hmm. vil bare slet ikke håber for meget, hvad så måske hvis jeg købte de der hvor den skriver GRAVID , IKKE GRAVID , tests man kan købe,,,tror du det ville gi mere svar så i mit tilfælde???

Hvis du tester om 2 dage skulle den gerne være tydeligere, men kan sagtens se den kan du se den i strakt Arn uden at anstrenge dig? Tænker nok du kan bruge en digital, hvor langt er du?

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Hvis du tester om 2 dage skulle den gerne være tydeligere, men kan sagtens se den kan du se den i strakt Arn uden at anstrenge dig? Tænker nok du kan bruge en digital, hvor langt er du?

hmm ved bare at vi forsøgte der den 19 oktober det er jo li en måned siden nu, har godt nok også haft mange humørsvingninger i lang tid, har bare ikke rigtig ku finde ud af om det er pga stress eller graviditet, men som sagt har jeg sidste gang haft rigtig rød mens i slutningen af august. og det brune i uge 41

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Heidi.R. skriver:

hmm ved bare at vi forsøgte der den 19 oktober det er jo li en måned siden nu, har godt nok også haft mange humørsvingninger i lang tid, har bare ikke rigtig ku finde ud af om det er pga stress eller graviditet, men som sagt har jeg sidste gang haft rigtig rød mens i slutningen af august. og det brune i uge 41

Bare tag det roligt. Kom den streg der inden 5 minutter

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

men hvad så med sådan en blodprøve hos lægen kan vel ikke ta fejl?, eller kan man stadig være tidegravid, så den ikke kan måle hcg??

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Bare tag det roligt. Kom den streg der inden 5 minutter

ved jeg faktisk ikke rigtigt for min datter kaldte på mig at hun lige havde kastet op, så jeg løb ned til hende, tror jeg kiggede på den op til 1 minut....

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

og der var der ikke rigtig noget endnu..

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

lider også meget under migræne, især når jeg har mit mens, men migræne har jeg ikke rigtig haft de sidste uger heller ikke når jeg ikke har haft mens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.