Hjælp, hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Du må prøve at vente en uge mere og så teste og hvis den stadig er negativ må du ringe og forklare ham hvor lang tid der er gået, og dine symptomer. Men hvis den test er aflæst inden 5 minutter er du gravid

Tak for dine fine svar, det vil jeg prøve... vi ser hva der sker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Kløver

Jeg vil sige negativ, kigger man på baggrunden er det som om at der er en svag tynd streg i kanten (muligvis restfarve) af den streg som burde indeholde farve, dvs baggrunden lettere farvet af restfarve men stregen  eller mangel på samme er mere hvid, så jeg vil mene den er negativ, i bedste fald ugyldig. Ville lave en ny med morgen urin eller længere imellem tissepausen og alternativt en digital 

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Heidi.R. skriver:

Tak for dine fine svar, det vil jeg prøve... vi ser hva der sker... 

Glæder mig til at høre nærmere

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

Tak, ska nok holde opdateret... 

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

ja så testede jeg i dag, MEN negativ  .....

jeg har bare oplevet noget anden mærkeligt, og ville høre om der er andre der har oplevet det samme...:

De sidste par uger har jeg lavet 2 g-tests (den idag tæller ikke med), da jeg tog den første var den negativ, da jeg tog den sidste af de 2 tests i lørdags var den jo som sagt, som i også kunne se på det billede her i indlægget, lidt positiv...

så i går ville jeg bare lige for sjov kigge på de 2 tests ..

(og det var mærkeligt, ved godt man ikke kan stole på tests efter tid, men tænkte bare lige jeg ville nævne det, hvis nu andre havde oplevet det samme,,,)

den første som var negativ er blevet positiv, og den jeg tog i lørdags er blevet negativ, så de har egentlig byttet plads så og sige...

er det ikke lidt sjovt og mærkeligt.?? 

Nå men ihvertfald, kan man godt stole på (morgen-)urin der er 1½ time gammel?? for jeg havde ingen g-tests hjemmel alligevel så jeg måtte først ud efter noget, så jeg tog først en efter jeg var kommet hjem igen??

HVa siger i?

Anmeld

27. november 2014

Sniks86

Heidi.R. skriver:

ja så testede jeg i dag, MEN negativ  .....

jeg har bare oplevet noget anden mærkeligt, og ville høre om der er andre der har oplevet det samme...:

De sidste par uger har jeg lavet 2 g-tests (den idag tæller ikke med), da jeg tog den første var den negativ, da jeg tog den sidste af de 2 tests i lørdags var den jo som sagt, som i også kunne se på det billede her i indlægget, lidt positiv...

så i går ville jeg bare lige for sjov kigge på de 2 tests ..

(og det var mærkeligt, ved godt man ikke kan stole på tests efter tid, men tænkte bare lige jeg ville nævne det, hvis nu andre havde oplevet det samme,,,)

den første som var negativ er blevet positiv, og den jeg tog i lørdags er blevet negativ, så de har egentlig byttet plads så og sige...

er det ikke lidt sjovt og mærkeligt.?? 

Nå men ihvertfald, kan man godt stole på (morgen-)urin der er 1½ time gammel?? for jeg havde ingen g-tests hjemmel alligevel så jeg måtte først ud efter noget, så jeg tog først en efter jeg var kommet hjem igen??

HVa siger i?

Nej det er ikke så underligt. De er ugyldige efter tiden er gået. Det er derfor man skal kigge på resultater indenfor tiden og derefter bare smide dem ud. 

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

ja det ved jeg , syntes bare det var lidt sjovt...

HVa siger i?

Anmeld

27. november 2014

L-Mortil3

Heidi.R. skriver:

ja det ved jeg , syntes bare det var lidt sjovt...

HVa siger i?

Det kan du sagtens ja :-)

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

L-Mortil2 skriver:

Det kan du sagtens ja :-)

Tusind tak for svar, den var desvære negativ, ved heller ik helt om det ku ha været en bio men måske.. 

Anmeld

27. november 2014

L-Mortil3

Heidi.R. skriver:

Tusind tak for svar, den var desvære negativ, ved heller ik helt om det ku ha været en bio men måske.. 

Muligheden er der jo hvis du har testet tidligt, jeg havde selv en bio i sidste måned, testede svag positiv der dog blev mere tydelig, 3 dage over tid styrt blødte jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.