tøjkrise!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

Loa

Bare en sidebemærkning, så tror jeg altså også du er alt for hård ved dig selv. Det man kan se ud fra dit billede ser det altså ud som om du har en rigtig pæn figur. Du kunne snildt have noget mere "kropsnært" tøj på, hvis du ville have det godt med det. 

Du skal i hvert fald absolut ikke synes du er for tyk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Anonym trådstarter

fik købt noget tøj for 155 kr.. 

jeg hygget mig men fortryder dog alt det jeg spiste

spiste sindsyg mange pommefritter og sparibs og fiskefilere.. og 3 kurve med chips og lot of drinks..

så vægten sagde 3.6 kg mere ind jeg plejre.. har været på toilet så kan ikke være fordi de det fylder  kunne ikke stoppe åd og åd 

Anmeld

23. november 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

spiste sindsyg mange pommefritter og sparibs og fiskefilere.. og 3 kurve med chips og lot of drinks..

så vægten sagde 3.6 kg mere ind jeg plejre.. har været på toilet så kan ikke være fordi de det fylder  kunne ikke stoppe åd og åd 

Du må gå dig en god tur i dag og så se tilbage på en hyggelig julefrokost  

Anmeld

23. november 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hmm tænker lidt at det er tosset at gå på vægten dagen efter, når du ved du har vold æd???!

jeg kan også sagtens tage så meget på på en aften, men det er altså ikke den vægt der bliver siddende, med mindre du selvfølgelig spiser sådan flere gange om ugen...

Anmeld

23. november 2014

Loa

Anonym skriver:

Tag den helt med ro.

Det er en enkelt aften du har spist sådan. Det må man også godt en gang i mellem.  

Anmeld

23. november 2014

Anonym trådstarter

AHM skriver:

Du må gå dig en god tur i dag og så se tilbage på en hyggelig julefrokost  

skal  ingen steder idag er helt smadret 

Anmeld

23. november 2014

A. Nonymsen

Har du et billede af det endelige outfit?

Anmeld

23. november 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Har du et billede af det endelige outfit?

desværre ikke 

Anmeld

23. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Loa skriver:

Bare en sidebemærkning, så tror jeg altså også du er alt for hård ved dig selv. Det man kan se ud fra dit billede ser det altså ud som om du har en rigtig pæn figur. Du kunne snildt have noget mere "kropsnært" tøj på, hvis du ville have det godt med det. 

Du skal i hvert fald absolut ikke synes du er for tyk 

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.