tøjkrise!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

Chevro

Anonym skriver:

skal til julefrokost imorgen med arbejdet.. 0g står nu i tøjkrise for jeg ejer ikke meget tøj.. jeg bruger nemlig kun det samme tøj hverdag mit arbejdstøj som jeg har 4 sæt af vasker -1-2 gange om ugen... men nu står jeg jo uden tøj til imorgen.. det eneste jeg kan klemme mig var dette.. har taget 5 kg på så mine gamle bukser passer ikke.. men kan jeg bruge dette?? vil ikke ligne klovn mere ind jeg gør med mit ansigt.. årh jeg er så elendigt til tøj...

Der må være en veninde/kollega/familie du kan låne noget af :-) 

synes du skal peppes lidt mere op! Julefrokost er en sjov tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes du skal have det tøj på du føler dig godt i. 

Sæt håret og læg noget makeup så skal det nok peppe det lidt op 

Anmeld

21. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

skal til julefrokost imorgen med arbejdet.. 0g står nu i tøjkrise for jeg ejer ikke meget tøj.. jeg bruger nemlig kun det samme tøj hverdag mit arbejdstøj som jeg har 4 sæt af vasker -1-2 gange om ugen... men nu står jeg jo uden tøj til imorgen.. det eneste jeg kan klemme mig var dette.. har taget 5 kg på så mine gamle bukser passer ikke.. men kan jeg bruge dette?? vil ikke ligne klovn mere ind jeg gør med mit ansigt.. årh jeg er så elendigt til tøj...

Du skal tage det tøj på, du føler dig godt tilpas I. Hvis folk ikke synes om det, hvad så`? Det er vel ikke tøjet der afgør om du har det sjovt eller ej.

Var til barnedåb(min nevøs), jeg var skrækslagen, da vi sku I kirke og jeg har min egen stil og den er ikke sådan helt kirkevenlig. Jeg snakkede med min far, og han sagde; de kender dig, de ved hvad du går I. Så jeg kom I det tøj jeg havde det godt I.. Men der var så andre der var I alm. tøj.

Så min pointe er, vær dig selv.. Og tag det tøj på du synes er ok.. Du skal ikke stresse over at løbe ud og købe nyt for en julefrokost, du kan sagtens have det sjovt I det tøj du har. og ellers så tag en nissehue på, så er det festligt

Anmeld

22. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Du skal tage det tøj på, du føler dig godt tilpas I. Hvis folk ikke synes om det, hvad så`? Det er vel ikke tøjet der afgør om du har det sjovt eller ej.

Var til barnedåb(min nevøs), jeg var skrækslagen, da vi sku I kirke og jeg har min egen stil og den er ikke sådan helt kirkevenlig. Jeg snakkede med min far, og han sagde; de kender dig, de ved hvad du går I. Så jeg kom I det tøj jeg havde det godt I.. Men der var så andre der var I alm. tøj.

Så min pointe er, vær dig selv.. Og tag det tøj på du synes er ok.. Du skal ikke stresse over at løbe ud og købe nyt for en julefrokost, du kan sagtens have det sjovt I det tøj du har. og ellers så tag en nissehue på, så er det festligt

Ej nu blev jeg lige nysgerrig hvad er ikke-kirkevenligt tøj?  

Anmeld

22. november 2014

Princesspigen

Anonym skriver:

Hvis du har nogle fede pæne sko/støvler og nogle lange kæder evt af perler eller noget så kan du pynte det op til ik at være så hverdags tøj 

Anmeld

22. november 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Hullede jeans, dødningehoveder/andre billeder i den stil.

Men jeg havde ikke hullede jeans på, eller dødningehoveder på.. 

Anmeld

22. november 2014

Muffinmus

Vi er nok bare meget forskellige. For mig er det der slap af tøj, gerne på en søndag uden folk skal se mig eller jeg skal ud:-) Ikke at det er grimt, bare pænt kedeligt.

Men hvis man har det bedst i det, så er det bare det man tager på, andre skal ikke diktere ens tøj heldigvis.

Men, smut da i en genbrugs??

80 % af mit pænt fyldte tøjskab er fra genbrugsen.

Har fede ting til lækre priser, bla lige købt By Karen Simonsen Jeans til 65 kr og en super fed St  Martin skjorte til 45 kr. Min yndling jakke Fra Carla Du Nord kostede 2500 kr, men 2 år efter fik jeg den brugt for 200 kr, Elsker dælme den læderjakke og har nu haft den i 3 år og sikkert mange år endnu

Så, selm om ens budget er skrabet, så handler det ofte mere om at finde det rigtige sted at købe sine ting, samt rent faktik at sige til sig selv det er ok at tage sig af sig selv og gøre lidt ud af sig selv. Vi kan alle fise rundt i jogginbukser og uredt hår, men det kan kræve lidt at være " kvinde " og klæde sig lidt smart, bare i ny og næ og se et lidt anderledes speljbillede og måske lide det

Anmeld

23. november 2014

Fru Ebied

Anonym skriver:

Skidt pyt med tøjet - jeg er mere bekymret for din måde at omtale dig selv!

Du skriver du ligner en klovn i ansigtet, det gør mig virkelig ked af det at læse.

Du er smuk - du er unik og helt speciel.

Ingen andre i verden er som dig, ret ryggen, hæv ansigtet og vær stolt af dig selv.  

Skønhed er mange ting. 

Anmeld

23. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvordan gik det??

Havde du det tøj på?

Anmeld

23. november 2014

ErDetSnartNU

Mor11 skriver:

Det er, traditionelt set, tøj, som dækker skuldrene (og knæene så vidt jeg husker)

Mange troende kristne ser det som upassende, hvis der er folk i kirken som viser for meget hud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.