tøjkrise!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

ErDetSnartNU

Måske kunne du tage strømpebukser under bukserne, og så tage bukserne af når du kom til festen? Så har du dem med som varme når du skal ud og hjem  

Hvis du ikke ved det, så har fakta nogle rigtig gode mikrofiberstrømpebukser til ca 25 kr - de holder godt, sidder godt og er billige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

Missy_B

Nu er jeg gravid og lidt tyk - men altså en alm bluse som denne fx?

Og så lidt neglelak på, smykker i farver, øjenskygge ja hvad ved jeg - hellere keep it simple med tøjet og pift outfittet op med accesories.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

En anden bluse?

leggins?

Smykker af en art?

Støvler som ikke har hæl men som er flade?

en taske?

har ikke nogle pæne bluser kun 3 sports trøjer med navn på som sagt ikke rigtig noget tøj efter jeg har taget på  smykker har aldrig været mig.. og har ingen støvler pga mine knæ .. har kun 200 kr som jeg faktisk er det overskud vi har på buget.. må kigge i hm imorgen i min lille kaffepause men tvivler de har noget til 200 kr 

Anmeld

21. november 2014

Manna

Jeg synes aaltså godt du kan tage til julefrokost i ddin røde trøje. Det er jo forskelligt hvad man har og bryder sig om at have på. Og i dit tilfælde skal det også være praktisk....varmt. Det vigtigste er nok bare at du har det godt, smiler og er glad til den fest. Så er det ligemeget hvad du har på ☺�� cher up!

Anmeld

21. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

har ikke nogle pæne bluser kun 3 sports trøjer med navn på som sagt ikke rigtig noget tøj efter jeg har taget på  smykker har aldrig været mig.. og har ingen støvler pga mine knæ .. har kun 200 kr som jeg faktisk er det overskud vi har på buget.. må kigge i hm imorgen i min lille kaffepause men tvivler de har noget til 200 kr 

Har du en Bilka/Føtex/Kvickly eller hm i nærheden ? Tror sagtens du kan finde en bluse til billige penge - ellers en genbrugsbutik?

Du kan også godt have det tøj på du har vist, men det stråler en smule mere af hverdag end af fest..

Anmeld

21. november 2014

*Toffee*

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan du have det på! :-) Det ser fint ud og du er pæn som du er :-) Det er bare en julefrokost, ikke noget fancy smancy og da slet ikke noget du skal 'sætte dig i gæld' for :-)

Det vigtigste er at du er der og at du hygger dig, det andet er sekundært :-)

God fornøjelse

Anmeld

21. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
*Toffee* skriver:

Selvfølgelig kan du have det på! :-) Det ser fint ud og du er pæn som du er :-) Det er bare en julefrokost, ikke noget fancy smancy og da slet ikke noget du skal 'sætte dig i gæld' for :-)

Det vigtigste er at du er der og at du hygger dig, det andet er sekundært :-)

God fornøjelse

Det har du ret bare så meget ret i

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

tak for jeres svar.. 

jeg har aldrig mødt de andre deltager anden ind chefen og hans kone måske derfor jeg er lidt krise ramt 

Anmeld

21. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes også at du ser rigtig fin ud! Og self ka du ha det på! Vh stine

Anmeld

21. november 2014

Stumpen

Manna skriver:

Jeg synes aaltså godt du kan tage til julefrokost i ddin røde trøje. Det er jo forskelligt hvad man har og bryder sig om at have på. Og i dit tilfælde skal det også være praktisk....varmt. Det vigtigste er nok bare at du har det godt, smiler og er glad til den fest. Så er det ligemeget hvad du har på ☺�� cher up!

Kunne ikke være mere enig!!

For nylig var jeg til en 40 års fødselsdag og en pæn bluse og cowboybukser - og følte mig hjemmefra så forkert, men da jeg så kommer frem, ja så har halvdelen af selskabets damer "alm" tøj på.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.