vBirgitte skriver:
Hej alle.
Jeg håber på at kunne få nogle gode råd og ingen nedladende kommentarer, tak.
Jeg er en pige på 21. Jeg har været sammen med min skønne kæreste igennem 5 ½ år. Han er 22. Vi står i den situation at vi inderligt ønsker os et barn og er i fuld gang med at få det til at lykkes (Vi har prøvet i 5 mdr.)
Nu til sagen. Vi har fortalt vores forældre om det og der kom faktisk kun negative kommentarer fra begge sider. De siger vi ikke er gamle nok, og vi ikke kan tage det ansvar mv. men hvornår ved man at man er klar?
Jeg føler mig så meget klar. Vi har økonomien til det og vi flytter i rækkehus pr. 1/3 2015, så vi får mere plads. Vi er begge to indstillet på at det er hårdt osv osv, men vi har snakket om det 1000 gange og vi er begge to klar til at tage det ansvar det kræver. Men jeg synes bare heller ikke det er sjovt når der ikke er andre end os der ser det positive i det.
Tankerne flyver rundt inde i hovedet, man har snart ikke lyst til at fortælle når det lykkedes. Jeg har altid ønsket at det skulle være en lykkelig begivenhed, og det er det også herhjemme, men ikke blandt vores forældre. Tanker er blandt andet: Er vi ikke gamle nok? Hvad hvis det lykkes, vil h*n så ikke blive elsket af mormor/morfar & farmor/farfar? 

Jeg håber inderligt at det ikke er os der er noget galt med.
Mig og min mand startede også PB da vi begge var 21. Mine forældre var også sådan lidt, skal det være nu agtigt.. Men gudskelov vi gik i gang der, for først nu 3 år efter ser det ud til at ville lykkedes os.
Vil sige når man føler sig klar - begge parter , så skal andre altså bare blande sig uden om! Det er helt op til jer - og op i røven hvad andre syntes.
Folk syntes også det var mærkeligt vi ville giftes tidligt og ville have børn. Men ved man det så ved man det 
Anmeld