Fra start til slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2014

Holst85

Anonym skriver:

Tusind tak for svar 

Altså, du siger at reagensglas behandling er gratis på privat og offentlig? 

Vi bor i Jylland forresten 

Vi har prøvet at være ved gynækolog med henvisning fra læge, men ja, han vidste da slet ikke hvad han skulle sige og ikke skulle sige. Jeg var faktisk et større spørgsmåls tegn da jeg kom ud, end da jeg gik ind. 

Så det ville vi helst undgå igen. 

Ved du om man "bare" kan kontakte det private med henblik på at starte reagensglas "med det samme" ? 

*læste forkert*

hvad er forskel på insemination og reagensglas?  

Inseminering er hvor de sprøjter sæd op i dig når du har ægløsning og reagensglas er hvor de befrugter ægget og sætter det befrugtet æg op igen.. Altså også kunstig befrugtning.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Anonym trådstarter

fru_winther skriver:

Jeg skal i gang med mit første IVF forsøg. Det er reagensglasbehandling. 

Så vi krydser for det bare er det der skal til, og så noget til at hjælpe mig med at holde på det hvis det lykkes 

Er i kommet videre i processen?  

De ringede fra lægen, og undskyldte. Hun have snakket for hurtigt, så indkaldelse vil først komme sidst december, start januar. 

Men altså, så har vi jo prøvet 2 år, mon ikke jeg lige kan overskue en eller to mdr mere  

Anmeld

1. december 2014

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Inseminering er hvor de sprøjter sæd op i dig når du har ægløsning og reagensglas er hvor de befrugter ægget og sætter det befrugtet æg op igen.. Altså også kunstig befrugtning.. 

Tak 

Anmeld

2. december 2014

fru_winther

Anonym skriver:

De ringede fra lægen, og undskyldte. Hun have snakket for hurtigt, så indkaldelse vil først komme sidst december, start januar. 

Men altså, så har vi jo prøvet 2 år, mon ikke jeg lige kan overskue en eller to mdr mere  

Det fint. Bare de arbejder på det 

Held og lykke.

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

fru_winther skriver:

Det fint. Bare de arbejder på det 

Held og lykke.

Lige præcis .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.