Jeg fik i hvert fald sat skub i tingene i det private. Hvis jeg ikke selv havde taget kontakt til dem, så var jeg ikke kommet så langt i dag (trods stadig ingen baby)
Men ingen er ens og derfor heller ikke samme start og forløb. Så du må ringe til dem og spørge.
Jeg tror det er meget normalt man føler en vis magtesløshed når ens krop ikke kan finde ud af det, som vi kvinder jo er skabt til. Men fertilitets problemer er ved at være en folkesygdom og du bliver overrasket over hvor mange af os der er 
At møde op til første samtale og få en lille liste over ting du skal igennem....puhaa så bliver man utålmodig, men pludselig bliver det hverdag og tingene forløber hurtigt. Og så er du jo startet i en fantastisk alder 
Tusind tak fordi du er så sød og svare, og skærer det ud i pap for mig 
Kæresten og jeg har lige været ved hans læge, og hun var sådan set "ligeglad" med om jeg havde pcos, "når han ikke ved om hans soldater virker, så skal han testes først!!" Sagde hun
Har aldrig oplevet så rar, forstående og fantastisk læge før, og det er lige før jeg har lyst til at skifte over til hende
..
Hun sagde at der ikke går mere end en uge, så har vi hvad der skal bruges, og en dato for hvornår svømmerne skal afleveres 
Altså mener du min alder nu, eller da vi startede?
..
Anmeld