Urintest for at bestemme barnets køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

efter en køns scanning kan vi nu bekræfte at vi skal have en pige som resten viste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

Kløver

hannetheis skriver:

efter en køns scanning kan vi nu bekræfte at vi skal have en pige som resten viste

Hvordan gjorde du, er det natron først og urin oveni eller bare en skefuld natron ned i en kop med urin ? 

Anmeld

26. januar 2015

Kløver

Hm hvis jeg putter natron i kop og hælder urin over kommer en anelse skum på toppen men det bruser og bobler ikke, kommer jeg natron direkte ned i urinen er den bare helt blank så tror vist det skulle være tegn på en pige, eller er jeg helt forkert på den 

Anmeld

26. januar 2015

Hvem?

Hos mig skete der ikke en dyt, det var hverken boblende eller skummende.

Så ifølge den sku vi have en pige, 

Men to skanninger viser altså en dreng 

Anmeld

26. januar 2015

hannetheis

Årgangs Mor skriver:

Hvordan gjorde du, er det natron først og urin oveni eller bare en skefuld natron ned i en kop med urin ? 

prøvede begge dele. Med samme resultat

Anmeld

26. januar 2015

Kløver

hannetheis skriver:

prøvede begge dele. Med samme resultat

Prøvede begge dele og den hvor jeg hældte ned oveni kom en anelse skum som lagde sig på toppen, men den brusede eller boblede ikke, kun da jeg hældte og den anden var helt blank og kunne bare se natron lå på bunden, gjorde det også i den anden, det må vel være "tegn" på en pige så 

Anmeld

26. januar 2015

hannetheis

Årgangs Mor skriver:

Prøvede begge dele og den hvor jeg hældte ned oveni kom en anelse skum som lagde sig på toppen, men den brusede eller boblede ikke, kun da jeg hældte og den anden var helt blank og kunne bare se natron lå på bunden, gjorde det også i den anden, det må vel være "tegn" på en pige så 

ja det vil jeg mene. Min reagerede på samme måde da jeg puttede det i.

Anmeld

26. januar 2015

Kløver

hannetheis skriver:

ja det vil jeg mene. Min reagerede på samme måde da jeg puttede det i.

Spændende, skal i til kønsscanning eller venter i til fødslen  

Anmeld

26. januar 2015

hannetheis

Årgangs Mor skriver:

Spændende, skal i til kønsscanning eller venter i til fødslen  

vi har været til ekstra scanning pga sygdom hos den ene af vores nuværende drenge. Og der blev det bekræftet en pige til os.

Anmeld

26. januar 2015

Kløver

hannetheis skriver:

vi har været til ekstra scanning pga sygdom hos den ene af vores nuværende drenge. Og der blev det bekræftet en pige til os.

Ej hvor spændende, lyder til st det passer ved de fleste, kunne være sjovt at lave en afstemning ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.