Urintest for at bestemme barnets køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2015

missyM

Selvfølgelig skal jeg prøve det  

Natrionen blev liggende på bunden uden skum. Dog efter 30 sek. begyndte lidt at natrionen stille at komme op til overfladen  

Altså hvis jeg nu har gjort det rigtigt. 

Så vi må efter denne test vente os en lille pige .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

esiuol22

MariaMami skriver:

Jeg har læst at man (nok mest for sjov) kan tisse på natron/bikarbonat og så se ud fra at hvis det skummer er det en dreng man venter, og hvis det ikke skummer så er det en pige man venter. Er der nogen der har erfaring med det og evt. har det passet rigtigt? Man skal vist tidligt teste efter 10. graviditetsuge. Jeg har testet 3 gange nu og der er intet skum men natronen ligger stadig på bunden af tissekoppen. Jeg har 3 drenge og dette her er altså min 4.graviditet. Så iflg tissetesten venter jeg mig en pige.

Kunne det ikke være sjovt at vi er nogle stykker der prøver det og ser hvor meget hold der er i det? Jeg er ca. 15 uger henne og skal scannes d.17.dec. hvor de forhåbentligt er istand til at se kønnet, og så kan jeg jo rapportere tilbage hvorvidt tissetesten holdt eller ej.

Håber der er nogen der har lyst til at prøve det af og give feed back

og så er det nok tid til at skifte bagepulveret ud hvis du skal bage  hvis det ikke skummer i vand virker det ikke mere

Anmeld

25. januar 2015

missyM

Min var god nok

Jeg venter mig sørme en bette pige  

Anmeld

25. januar 2015

LinLin

MariaMami skriver:

Jeg har læst at man (nok mest for sjov) kan tisse på natron/bikarbonat og så se ud fra at hvis det skummer er det en dreng man venter, og hvis det ikke skummer så er det en pige man venter. Er der nogen der har erfaring med det og evt. har det passet rigtigt? Man skal vist tidligt teste efter 10. graviditetsuge. Jeg har testet 3 gange nu og der er intet skum men natronen ligger stadig på bunden af tissekoppen. Jeg har 3 drenge og dette her er altså min 4.graviditet. Så iflg tissetesten venter jeg mig en pige.

Kunne det ikke være sjovt at vi er nogle stykker der prøver det og ser hvor meget hold der er i det? Jeg er ca. 15 uger henne og skal scannes d.17.dec. hvor de forhåbentligt er istand til at se kønnet, og så kan jeg jo rapportere tilbage hvorvidt tissetesten holdt eller ej.

Jeg prøvede det og det skummede ikke - og vi har fået en pige 

Anmeld

25. januar 2015

August2015

He he... lidt fjollet... men blev jo også nødt til at prøve det. 

Der skete ikke en pind overhovedet, da jeg kom natron'en i.... så det må betyde en pige i følge "teorien". 

Den kinesiske kalender siger ligeledes en pige.... Lidt spændende. 

Skal til NF i morgen og har bestilt tid til kønsscanning om 2,5 uger... det er vores første... så er vanvittigt spændt.... MEN bare den lille spire er sund og rask, så er vi glade....:-)

Anmeld

25. januar 2015

*CKB*

MariaMami skriver:

Det skummede/brusede hos mig, og vi ska ha en dreng til Juni.. (Jeg havde hørt bagepulver også kunne bruges, så det gjorde jeg)  Så i mit tilfælde passede det 

Anmeld

26. januar 2015

maak

Testen virkede ikke her  

skal have en dreng - testen viste pige  

Anmeld

26. januar 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi valgte igen - ikke at vide kønnet - var pisse nysgerrig- så jeg prøvede også.. den sagde en pige ... og vi fik en pige 

Anmeld

26. januar 2015

Kløver

MariaMami skriver:

10 graviditetsuge er det 9+0 eller 10+0 der menes, er selv 9+6 i dag ��

Anmeld

26. januar 2015

CC.

Årgangs Mor skriver:

10 graviditetsuge er det 9+0 eller 10+0 der menes, er selv 9+6 i dag ��

Er der andre end jeg der har prøvet - (i sjov) at gøre det, selvom I ikke var gravide? Altså, jeg tror da ikke jeg er gravid lige nu! 

Jeg prøvede det lige for sjov, da jeg alligevel skulle tisse efter arbejde - og det skummede næsten helt over! Hvad søren skal det betyde?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.