Jeg har læst at man (nok mest for sjov) kan tisse på natron/bikarbonat og så se ud fra at hvis det skummer er det en dreng man venter, og hvis det ikke skummer så er det en pige man venter. Er der nogen der har erfaring med det og evt. har det passet rigtigt?
Man skal vist tidligt teste efter 10. graviditetsuge. Jeg har testet 3 gange nu og der er intet skum men natronen ligger stadig på bunden af tissekoppen. Jeg har 3 drenge og dette her er altså min 4.graviditet. Så iflg tissetesten venter jeg mig en pige.
Kunne det ikke være sjovt at vi er nogle stykker der prøver det og ser hvor meget hold der er i det? Jeg er ca. 15 uger henne og skal scannes d.17.dec. hvor de forhåbentligt er istand til at se kønnet, og så kan jeg jo rapportere tilbage hvorvidt tissetesten holdt eller ej. 
Håber der er nogen der har lyst til at prøve det af og give feed back 

Jeg har prøvet natron-testen ved alle mine tre graviditeter, og den har sjovt nok virket ved mig hver gang
ved mine to drenge skummede det, men med pigen der ligger i min mave nu skummede det slet ikke.
Om det er helt tilfældet ved jeg jo ikke, men synes det er ret skægt at det passede!
Desuden har den kinesiske kalender og passet alle tre gange
Anmeld