Anonym skriver:
Tusind tak for svar 
Hvordan var "symptomerne" fra jeres dreng på ADHD? 
Har en faktisk to nevøer der er diagnosticeret med ADHD (kun den ene er biologisk nevø) og derfor er man jo desværre også hurtig til at sammenligne hvilket for os har været en ulempe 
Jeg synes jo på nogle punkter sagtens man kunne tænke ADHD, men på mange andre punkter er han bare så langt fra de "almindelige" tegn på dette 
Vi har talt med dem flere gange om at det simpelthen er så hårdt at hver eneste dag når man går ind af døren til børnehaven så modtager man negativ information
Det er næsten altid mig der henter herhjemme, da min mand arbejder sent, og derfor er det også bare ekstra hårdt når jeg altid er den der modtager informationen
De siger jo selv at der er masser af gode episoder også, men det som om at der lige går et par dage hvor de fortæller om de gode dage og så er det tilbage ved det gamle
Ofte hvis man spørg kan de også komme med kommentarer som "Jo han har haft en fin dag, der har været nogle få konflikter, men ikke som vi ofte ser andre dage" eller noget i den dur, og det er bare hårdt at der aldrig kommer en besked som fx "Ham og x har bare leget så godt i dag" 
Det blev langt, men er simpelthen så ked af det indeni ligenu, og med graviditetshormoner oveni er jeg en ren "hylebombe" 
Der har altid været "gang i" vores dreng. Han havde svært ved, at vente på tur, havde svært ved at side stille, udreagerende, små episioder blev hurtigt til store mv.
Det kom stille og roligt, men vi var ikke i tvivl, da han startede i skole sidste år. Vi endte med, at tage ham ud igen og så er han startet igen i år. Han er i mellemtiden blevet udredt for ADHD.
Vores søns fætter har også fået konstateret ADHD.
Man kan have ADHD i mange grader og med forskellige symtomer.
Min svigerinde troede ikke på, at vores dreng havde ADHD, da han ikke havde de symtomer hun troede man skulle have. Men som min mand sagde, så er det ikke bare noget man får konstateret efter 1 møde. Der er mange test og samtaler til. Jeg mener det var 10 gange over 2 mdr.
Det er også for det meste mig som har afleveret og hentet. Det blev bare for meget for mig på et tidspunkt og sagde til bh "jeg ved godt, at vores søn kan være en udfordring, men jeg har som mor brug for, at hører de gode historier og ikke kun de negative". Jeg har efterfølgende sagt det samme både til SFO og skole. Det var som om de bare have brug for, at læsse af.