Nørreslet skriver:
Jeg ved det ikk jeg synes bare det er overvuderet, og jeg bryder mig ikk om at sidde og snakke om mine følelser med en helt fremmed der er betalt for at lytte ikk en der vælger det,
Det med at ville lytte. Hvad hvis det er en healer (alternativ behandler)? Mange går i baglås når de hører ordet "healer", og det er så ærgerligt for mange får rigtig god gavn af det. Deriblandt mig. Har faktisk aldrig oplevet noget så befriende som efter jeg har været hos healer (den ene gang pga fødselsreaktion, den anden med noget personligt jeg ikke er parat til at dele)
hvis du er interesseret kan du sende pb og jeg giver dig info om de to fantastiske kvinder som jeg har været hos. Én i Nordjylland og én på fyn <3 begge vil lytte, fordi de gerne vil 
Hvis ikke du allerede er stoppet med at læse mit indlæg, vil jeg i den grad også anbefale dig kunstterapi. Min fars kæreste er uddannet og selvstændig nu. Hun arbejder ligeledes frivilligt i det krisecenter, hvor hun selv var som voldsramt for 30 år siden
kunstterapien hjalp hende igennem det svære indeni..
Udover det vil jeg bare ønske dig lykke til. Håber du tør se indad og bearbejde det som trykker (for det er der højst sandsynligt noget der gør når du tænker på ham og sådan...) 

Anmeld