Eksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.120 visninger
27 svar
17 synes godt om
17. november 2014

WilliamDSTN

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp kvinder...

Inden jeg starter med at fortælle vil jeg gerne sige at jeg elsker min mand meget højt,

Godt, jeg fandt sammen med min eks for 6 år siden, han er typen en der tager stoffer og drikker MEGET, når men vi havde mange ture hvor vi gik fra hinanden og kom sammen igen, men sidste gang begyndte han at slå mig og være meget truende (vi boede sammen) drak konstant og var utro, han var meget hissig og man vidste aldrig hvor man havde ham, men jeg gik fra ham og fandt så min skønne mand, men på en eller anden måde kan jeg ikk glemme min eks, Ikk sådan forstået at jeg vil starte noget op med ham men han dukker ligsom tit op i mine tanker og ved ikk rigtig hvad jeg skal gøre? jeg har lyst til at konfrontere ham med den smerte han har påført mig, men samtidig er jeg død bange og min mand ville aldrig støtte mig i det han er meget beskyttende. Men jeg vil gerne have min eks helt ud af mit hoved hvordan?

Undskyld hvis det er lidt rodet tak for at læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Nørreslet skriver:

Inden jeg starter med at fortælle vil jeg gerne sige at jeg elsker min mand meget højt,

Godt, jeg fandt sammen med min eks for 6 år siden, han er typen en der tager stoffer og drikker MEGET, når men vi havde mange ture hvor vi gik fra hinanden og kom sammen igen, men sidste gang begyndte han at slå mig og være meget truende (vi boede sammen) drak konstant og var utro, han var meget hissig og man vidste aldrig hvor man havde ham, men jeg gik fra ham og fandt så min skønne mand, men på en eller anden måde kan jeg ikk glemme min eks, Ikk sådan forstået at jeg vil starte noget op med ham men han dukker ligsom tit op i mine tanker og ved ikk rigtig hvad jeg skal gøre? jeg har lyst til at konfrontere ham med den smerte han har påført mig, men samtidig er jeg død bange og min mand ville aldrig støtte mig i det han er meget beskyttende. Men jeg vil gerne have min eks helt ud af mit hoved hvordan?

Jeg har ingen gode råd, men vil bare sige at jeg kender følelsen.

Jeg har en eks som tog en masse stoffer og havde en meget truende adfærd når han blev vred. (Vi boede dog ikke sammen) Men når han ikke var vred, og ikke var påvirket så fik han mig til at føle mig som den skønneste pige i hele verdenen, og jeg var utroligt forelsket i ham. 

Det 4 år siden nu, og jeg tænker stadig på ham af og til. - Selvom jeg elsker min nuværende kæreste meget meget højt. 

Anmeld

17. november 2014

WilliamDSTN

MummiT skriver:

Jeg har ingen gode råd, men vil bare sige at jeg kender følelsen.

Jeg har en eks som tog en masse stoffer og havde en meget truende adfærd når han blev vred. (Vi boede dog ikke sammen) Men når han ikke var vred, og ikke var påvirket så fik han mig til at føle mig som den skønneste pige i hele verdenen, og jeg var utroligt forelsket i ham. 

Det 4 år siden nu, og jeg tænker stadig på ham af og til. - Selvom jeg elsker min nuværende kæreste meget meget højt. 

Min eks var os meget sød og rar når han ikk var på noget og var ædru, og han er noget af det mest chamerende i verden, han kunne sno alle piger om sin lille finger os derfor han havde det med at være utro alle piger kastede sig jo over ham og han kunne vel ikk sige nej, men jeg har bare stadig så meget had imod ham for det han gjorde, jeg røg ned i en dyb depp og det tog mig halvandet år at kommen oven på igen, jeg kan stadig hoppe og stikke i skrig hvis min mand forskrækker mig eller løfter armene når vi snakker så bukker jeg mig sammen og jeg hader det min eks har gjort mig til en bange kvinde 

Anmeld

17. november 2014

Mettefpigen

Hvis de fylder meget i dit liv så kan du evt kontakte en psykolog og få snakket ud om det... Det kan hjælpe rigtig meget 

Anmeld

17. november 2014

WilliamDSTN

Mettefpigen skriver:

Hvis de fylder meget i dit liv så kan du evt kontakte en psykolog og få snakket ud om det... Det kan hjælpe rigtig meget 

Jeg tror ikk på psykologer men tror hellere jeg må snakke med min mand om det tror det vil lette en del på det hele 

Anmeld

17. november 2014

Stjerneskud84

Har ingen råd, kender følelsen... 

Min eks er åbenbart ikke kommet sig over vores brud for 8 år siden... Det var ham der gjorde det forbi... Han var utro og fik knaldet sig til en søn mens han var sammen med mig... 

Han opsøger mig stadig gennem mine venner og familie.. Han får intet ud af det.. Alt på mig er hemmeligt adresse og tlf da han før har truet mig på livet og har ikke en anelse om hvad han vil hvis han finder mig... 

Når han drak truede han med at tæske mig og det samme når han tog stoffer af og til... 

Hvorfor han popper op i mine tanker stadig, tror jeg er fordi jeg er bange for at han finder frem til hvor jeg befinder mig.. 

Jeg savner ham på ingen måder, jeg er nervøs for hvad der måske kan ske i fremtiden... Håber selvfølgelig han opgiver og blive ved... 

Anmeld

17. november 2014

WilliamDSTN

Stjerneskud84 skriver:

Har ingen råd, kender følelsen... 

Min eks er åbenbart ikke kommet sig over vores brud for 8 år siden... Det var ham der gjorde det forbi... Han var utro og fik knaldet sig til en søn mens han var sammen med mig... 

Han opsøger mig stadig gennem mine venner og familie.. Han får intet ud af det.. Alt på mig er hemmeligt adresse og tlf da han før har truet mig på livet og har ikke en anelse om hvad han vil hvis han finder mig... 

Når han drak truede han med at tæske mig og det samme når han tog stoffer af og til... 

Hvorfor han popper op i mine tanker stadig, tror jeg er fordi jeg er bange for at han finder frem til hvor jeg befinder mig.. 

Jeg savner ham på ingen måder, jeg er nervøs for hvad der måske kan ske i fremtiden... Håber selvfølgelig han opgiver og blive ved... 

Okay min eks har ikk prøvet at opsøge mig siden jeg gik fra ham sidst, men han har gjort det mange gange før og smadret ting og sager når mine forældre har haft kørt mig et sted hen for han ikk skulle se mig, (han har et voldsomt temp.) 

Alt på mig er også hemmeligt, og han truede desværre ikk bare med at slå mig, han lavede ingen mærker uden for mit tøj ingen skulle jo se hans fritidsbeskæftigelse men da jeg var gået fra ham og mine forældre skulle ud og hente nogle af mine ting i lejligheden så de hvilke skader han havde lavet bare på lejligheden og de blev så sure da de fik den virkelige forklaring på hullerne og spurgte hvorfor jeg ikk var kommet til dem noget før...

Anmeld

17. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Nørreslet skriver:

Jeg tror ikk på psykologer men tror hellere jeg må snakke med min mand om det tror det vil lette en del på det hele 

Hvorfor tror du ik på psykologer?

Jeg tror det er helt fint at tale med din mand, men fordi han har følelser for dig, og dermed ikke kan forholde sig objektiv, vil han måske ikke kunne byde ind med så meget. Der KAN en psykolog hjælpe dig med at komme helt ind og mærke efter, og dermed også hjælpe dig med at komme videre. En psykolog er jo ikke hokus pokus, faktisk kan du se det som et rum, hvor det er tilladt at sige og føle alt, for du skal ikke bekymre dig om andres meninger og følelser.

Anmeld

17. november 2014

Mettefpigen

Det bestemmer du selv, men de kan gøre mere end man tror.... 

Anmeld

17. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nørreslet skriver:

Jeg har selv været i et meget usundt forhold. Jeg kan stadig få mareridt hvor han gør mig ondt og nogle gange tænker jeg også på ham (ikke positive tanker) 

mit gæt er at jeg ikke har fået bearbejdet min fortid. Jeg tror ikke nødvendigvis det vil hjælpe dig at konfrontere ham. Det er ikke sikkert han er et sted i sit liv hvor det vil blive taget godt imod. Jeg personligt tør ikke stå 'face to face' med min ex, da han er utilregnelig. 

En dag når mine børn ikke er små og jeg har overskuddet vil jeg prøve med psykolog og få smerten ud på den måde. Har du overvejet at gå til psykolog? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.