Telmore kunder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

Mira0911

Marcus' Mor skriver:

Havde samme problem som dig engang og TDC sagde, at det var fordi jeg aldrig slukkede min tlf... Nogle gange fik jeg også en sms om, at nogen havde ringet - men de havde jo slet ikke ringet...
Sååh vi skal blive bedre til, at slukke tlf'en engang imellem så den fungerer optimalt....!!

Ja, Det har jeg os været udsat for... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Har i haft problemer med at modtage sms i de sidste 4 - 5 dage?

Jeg kan kun modtage opkald... Flere mennesker har skrevet til mig uden held...

Hvordan er det hos jer?

Har ikke rigtig været noget med at jeg ikke kan modtage, men den siger andre ikke modtager mine selvom den gør og så kan folk ikke altid ringe til mig. Men tager det ikke så tungt, kan jo både være ens egen tlf den er galt med og så dem selvfølgelig

Men som er nævnt så er det godt at skulle sin tlf engang imellem

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Har ikke rigtig været noget med at jeg ikke kan modtage, men den siger andre ikke modtager mine selvom den gør og så kan folk ikke altid ringe til mig. Men tager det ikke så tungt, kan jo både være ens egen tlf den er galt med og så dem selvfølgelig

Men som er nævnt så er det godt at skulle sin tlf engang imellem

Ja, min tlf fungere nu... Problemet er løst..

Anmeld

24. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja, min tlf fungere nu... Problemet er løst..

Oki dejligt, er heller ikke noget værre end når det skidt ikke virker

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Oki dejligt, er heller ikke noget værre end når det skidt ikke virker

Nemlig... de beskeder folk havde sendt til mig i weekenden... Væltede ind i eftermiddags.... Det er noget netværk der har været nede...

Anmeld

24. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Nemlig... de beskeder folk havde sendt til mig i weekenden... Væltede ind i eftermiddags.... Det er noget netværk der har været nede...

ja det er det da helt sikkert. Er ikke noget mere irriterende.

Kan huske min egen selv har gjort det engang, og jeg havde ikke lige tænkt over det da jeg så svarede min veninde, og hun fattede bare minus af det jeg skrev, for hun havde da glemt den sms hun havde sendt 2 dage inden hehe

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

ja det er det da helt sikkert. Er ikke noget mere irriterende.

Kan huske min egen selv har gjort det engang, og jeg havde ikke lige tænkt over det da jeg så svarede min veninde, og hun fattede bare minus af det jeg skrev, for hun havde da glemt den sms hun havde sendt 2 dage inden hehe

Ja det kan godt være forvirrende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.