Telmore kunder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Venter spændt på om det har hjulpet..

Annemette (som selv flytter over til Telmore om 3 uger.. ) Så der SKAL BARE IKKE være problemer..

Jah.. Skal bare have en til at sende en sms... Se om det har hjulpet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Jah.. Skal bare have en til at sende en sms... Se om det har hjulpet...

Send en til dig selv, så er der gennemløb...

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Det prøver jeg...

Anmeld

24. august 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

Har i haft problemer med at modtage sms i de sidste 4 - 5 dage?

Jeg kan kun modtage opkald... Flere mennesker har skrevet til mig uden held...

Hvordan er det hos jer?

nææh ingen problemer her

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Der modtager jeg fint... Men det drejer sig om 3 stykker der har prøvet at skrive til mig de sidste dage uden held... Meeen kan da håbe at jeg kan få beskeder fra dem igen,...

Anmeld

24. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der har ikke været noget hjemme hos mig

Jeg plejer ellers at være først med problemerne, fordi vi bor i et mobilhul, uden særlig meget dækning. mmm

Anmeld

24. august 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Der modtager jeg fint... Men det drejer sig om 3 stykker der har prøvet at skrive til mig de sidste dage uden held... Meeen kan da håbe at jeg kan få beskeder fra dem igen,...

De kan f.eks. have udløb på deres SMS, der er nogle telefoner hvor man kan sætte tidsbegrænsninger på hvor længe deres telefon skal forsøge at aflevere en sms, til en telefon der f.eks. er slukket..

Det kan være derfor du ikke modtager dem nu, hvis de har tidsbegrænsning på deres SMS´ er...

Håber ikke det er nogle vigtige sms´ er du er gået glip af..

Annemette (som undre sig over at efter 3 år at hun stadig er en GIGA nørd hvad mobiltelefoni angår..)

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

De kan f.eks. have udløb på deres SMS, der er nogle telefoner hvor man kan sætte tidsbegrænsninger på hvor længe deres telefon skal forsøge at aflevere en sms, til en telefon der f.eks. er slukket..

Det kan være derfor du ikke modtager dem nu, hvis de har tidsbegrænsning på deres SMS´ er...

Håber ikke det er nogle vigtige sms´ er du er gået glip af..

Annemette (som undre sig over at efter 3 år at hun stadig er en GIGA nørd hvad mobiltelefoni angår..)

Okey... Jeg var sammen med en af dem igår.. Hun sagde at hendes kollega havde prøvet og skrive til mig i flere dage med mange sms'r om dagen... Det lyder underligt...

Anmeld

24. august 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Okey... Jeg var sammen med en af dem igår.. Hun sagde at hendes kollega havde prøvet og skrive til mig i flere dage med mange sms'r om dagen... Det lyder underligt...

Hmm, mystisk.,..

Ja, så holder min viden op..  Ellers har jeg glemt hvad det ellers kan være galt..

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Hmm, mystisk.,..

Ja, så holder min viden op..  Ellers har jeg glemt hvad det ellers kan være galt..

Julie har været på ferie... dem hun var hos, konen der sagde os at hun havde sendt mange sms'r til mig i løbet dagene... Dem har jeg heller ikke modtaget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.