Telmore kunder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Julie har været på ferie... dem hun var hos, konen der sagde os at hun havde sendt mange sms'r til mig i løbet dagene... Dem har jeg heller ikke modtaget...

Syns umiddelbart du skal prøve at ringe til Telmore kundeservice.. Det kan være de kan se om der måske er noget galt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Syns umiddelbart du skal prøve at ringe til Telmore kundeservice.. Det kan være de kan se om der måske er noget galt..

Ja det må jeg lige gøre... Men takker for hjælpen...

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

NÆÆÆH - Se lige her...

TELMORE-kunder (og andre kunder på TDCs netværk) kan i øjeblikket opleve problemer med at modtage sms'er fra Telia-kunder. Der bliver arbejdet på højtryk for at løse problemet.

Anmeld

24. august 2009

Pia.

ingen problemer her ... og her i huset er der tre numre med telmore...

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Pia. skriver:

ingen problemer her ... og her i huset er der tre numre med telmore...

Lyder godt nok underligt...

Anmeld

24. august 2009

Nanna1985

Ja jeg har oplevet det i sidste uge, så slukkede jeg bare min mobil i 5 minutter, så kom alle de beskeder, jeg manglede

Anmeld

24. august 2009

lonemus

Dutte84 skriver:

Har i haft problemer med at modtage sms i de sidste 4 - 5 dage?

Jeg kan kun modtage opkald... Flere mennesker har skrevet til mig uden held...

Hvordan er det hos jer?

Nope, ingen problemer her

Anmeld

24. august 2009

KarinaIda

Hej Alle sammen...
Bare så i ved det, har TDC selskaber problemer med og modtage sms´er fra TELIA kunder, og Telmore høre med under TDC, så derfor kan der være problemer ved dem også... De er igang med og rette fejlen, men det er et større projekt som så, og det har derfor indtil videre taget et par dage og fikse, og de ved stadig ikek hvornår problemet er løst....
Jeg selv er Telmore kunde, men har ingen problemer(Så vidt jeg ved) Men min veninde har lige fortalt mig om problemet, og har haft ringet derind den anden dag og idag, så derfor kan jeg fortælle jer dette

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

KarinaIda skriver:

Hej Alle sammen...
Bare så i ved det, har TDC selskaber problemer med og modtage sms´er fra TELIA kunder, og Telmore høre med under TDC, så derfor kan der være problemer ved dem også... De er igang med og rette fejlen, men det er et større projekt som så, og det har derfor indtil videre taget et par dage og fikse, og de ved stadig ikek hvornår problemet er løst....
Jeg selv er Telmore kunde, men har ingen problemer(Så vidt jeg ved) Men min veninde har lige fortalt mig om problemet, og har haft ringet derind den anden dag og idag, så derfor kan jeg fortælle jer dette

Takker... Har godt været inde og læse om det...

Anmeld

24. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Hvor længe skal jeg slukke den?  Har den faktisk aldrig slukket....

Havde samme problem som dig engang og TDC sagde, at det var fordi jeg aldrig slukkede min tlf... Nogle gange fik jeg også en sms om, at nogen havde ringet - men de havde jo slet ikke ringet...
Sååh vi skal blive bedre til, at slukke tlf'en engang imellem så den fungerer optimalt....!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.