Er jeg mon gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Jeg testet også posetiv om aften så tro ikke det har så stor betydning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

crish89

Hej jeg har taget en ægløsningstest nu her, da jeg skal have ægløsning i morgen, men tror jeg er blevet gravid, dog først med test den 29.11. 

Måden ser sådan ud, hvordan skal jeg takle den? Den er taget her midt på dagen, så mok ikke den ville være mere tydelig i morgen tidlig. 

Hvordan kan man se om den kan være tegn på graviditet eller kun ægløsning? Kan se nogen af jeres der er test stregen lidt svagere end kontrol stregen, og i er gravide �� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2014

Kærlighediminmave

crish89 skriver:

Hej jeg har taget en ægløsningstest nu her, da jeg skal have ægløsning i morgen, men tror jeg er blevet gravid, dog først med test den 29.11. 

Måden ser sådan ud, hvordan skal jeg takle den? Den er taget her midt på dagen, så mok ikke den ville være mere tydelig i morgen tidlig. 

Hvordan kan man se om den kan være tegn på graviditet eller kun ægløsning? Kan se nogen af jeres der er test stregen lidt svagere end kontrol stregen, og i er gravide �� 

Hvorfor tror du at du er blevet gravud? Den der test er så negativ som den overhovedet kan være, hvis du havde været gravid burde du kunne se det på en test nu. Den der er negativ uanset om du bruger den som æl eller g test. 

Anmeld

15. november 2014

crish89

ønskemor skriver:

Hvorfor tror du at du er blevet gravud? Den der test er så negativ som den overhovedet kan være, hvis du havde været gravid burde du kunne se det på en test nu. Den der er negativ uanset om du bruger den som æl eller g test. 

Okay. Spurgte bare. Fordi jeg bare har haft en masse symptomer. Men er kun 2+0 idag så kan jo ikke teste en positiv g test 

Anmeld

15. november 2014

Kærlighediminmave

crish89 skriver:

Okay. Spurgte bare. Fordi jeg bare har haft en masse symptomer. Men er kun 2+0 idag så kan jo ikke teste en positiv g test 

Alle de symptomer er jo pga æl så men æl testen er heller ikke positiv. Du kan jo ikke være gravid når du kun skal til at have ægløsning.

Anmeld

15. november 2014

crish89

ønskemor skriver:

Alle de symptomer er jo pga æl så men æl testen er heller ikke positiv. Du kan jo ikke være gravid når du kun skal til at have ægløsning.

Okay��. Har bare haft dem snart 2 uger, og ved ikke om jeg skal regne fra sidste cyklus hvor jeg havde mens den 6/10, havde nemlig kun en lille blødning en dag her den 2/11 hvor jeg skulle have haft mens. Så er i tvivl om det var mens eller bare en lille blødning og hvornår jeg så skal regne fra ��

Anmeld

15. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Tog lige en ÆL til nu med morgenprøve og den ser sådan ud efter 15-20 sek 

Den er ihvertfald mega mega positiv... 

Så enten har du ægløsning LIGE nu ;-) eller også er du gravid...

tag nu den g-test!!!!!!! 

Anmeld

15. november 2014

VNB

crish89 skriver:

Den ser desværre slet ikke positiv ud... Hverken for ægløsning eller for graviditet... 

Men snup da for en sikkerheds skyld en graviditets test 

Hvad er det med alle jer og de ægløsnings-tests???!!  Den eneste måde man kan få svar på er jo ved at tage en rigtig graviditets test. 

Ønsker rigtig meget for dig at du enten er gravid eller snart bliver det 

Anmeld

15. november 2014

Kærlighediminmave

VNB skriver:

Den ser desværre slet ikke positiv ud... Hverken for ægløsning eller for graviditet... 

Men snup da for en sikkerheds skyld en graviditets test 

Hvad er det med alle jer og de ægløsnings-tests???!!  Den eneste måde man kan få svar på er jo ved at tage en rigtig graviditets test. 

Ønsker rigtig meget for dig at du enten er gravid eller snart bliver det 

Ja det tænkte jeg  alle tester graviditet på en æl test lige for tiden! Øh hvad med at tage en g test tænker jeg  

Anmeld

15. november 2014

VNB

ønskemor skriver:

Ja det tænkte jeg  alle tester graviditet på en æl test lige for tiden! Øh hvad med at tage en g test tænker jeg  

Hahaha ja præcis!!!  Jeg fatter det ikke... Hvorfor alt det spekulering og nervøsitet omkring en "måske" positiv Æl-test når der nu findes så mange glimrende g-teste på markedet!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.