Er jeg mon gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2014

natashalarsen

Anonym skriver:

Men alligevel 2 dage i træk ? For mig lyder det mærkeligt, bliver da godt nok tosset hvis lægen har fejlbehandling mig 

Jeg kunne få en streg på sådan en frem i ugevis .
Som sagt nogle af os kan fremtrylle en streg på æl test no matter what 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

natashalarsen

natashalarsen skriver:

Jeg kunne få en streg på sådan en frem i ugevis .
Som sagt nogle af os kan fremtrylle en streg på æl test no matter what 

Sådan en tog jeg dagene før mine test dage æl test, og de så alle sådan ud hvergang.. Men når jeg så tog en g test dagen efter var den bragende negativ g testen.. Så hellere tage en g test end at bruge æl teste  fra en her som selv hele tiden kan få en test streg frem på æl.. Er gravid nu efter 1 år og 6 mdr forsøg på at lave lillebror eller lillesøsterså mon ikke det kommer til dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

natashalarsen skriver:

Sådan en tog jeg dagene før mine test dage æl test, og de så alle sådan ud hvergang.. Men når jeg så tog en g test dagen efter var den bragende negativ g testen.. Så hellere tage en g test end at bruge æl teste  fra en her som selv hele tiden kan få en test streg frem på æl.. Er gravid nu efter 1 år og 6 mdr forsøg på at lave lillebror eller lillesøsterså mon ikke det kommer til dig

Havde du os konstant kvalme ? Det er 50dage siden sidst jeg havde mens :s

Anmeld

15. november 2014

natashalarsen

Anonym skriver:

Havde du os konstant kvalme ? Det er 50dage siden sidst jeg havde mens :s

Jeg anbefaler stadig du tager en graviditets test, for kun den kan svare dig på om du er gravid her 2 gang jeg blev gravid efter jeg lagde alle de dumme teste på hylden troede jeg sådanset jeg skulle til at ha mens 14 dage før mens skulle komme men det var åbenbart fordi mit æg sætte sig fast jeg blødte lidt, og en uge 14 dage efter gjorde mine bryster ondt.. Tænkte nå mens er lige på trapperne, da jeg så testede 3+2 hvor jeg efter følgende har fået afvide af scanning damen jeg altså var længere end 3+2 og 5+0 ja så kan jeg da godt se min mens var forsvundet, men havde bare ventet på den

er 15+2 nu og døjer med træthed og lidt kvalme af og til, men min kvalme var værst omkring uge 7 og 8

Min 1 graviditet opdaget jeg først uge 10 ca hvor lægen mente jeg var 5 uger til nakkefold scanning var jeg 16+6

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

natashalarsen skriver:

Jeg anbefaler stadig du tager en graviditets test, for kun den kan svare dig på om du er gravid her 2 gang jeg blev gravid efter jeg lagde alle de dumme teste på hylden troede jeg sådanset jeg skulle til at ha mens 14 dage før mens skulle komme men det var åbenbart fordi mit æg sætte sig fast jeg blødte lidt, og en uge 14 dage efter gjorde mine bryster ondt.. Tænkte nå mens er lige på trapperne, da jeg så testede 3+2 hvor jeg efter følgende har fået afvide af scanning damen jeg altså var længere end 3+2 og 5+0 ja så kan jeg da godt se min mens var forsvundet, men havde bare ventet på den

er 15+2 nu og døjer med træthed og lidt kvalme af og til, men min kvalme var værst omkring uge 7 og 8

Min 1 graviditet opdaget jeg først uge 10 ca hvor lægen mente jeg var 5 uger til nakkefold scanning var jeg 16+6

Tager nok en idag 

Anmeld

15. november 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Tager nok en idag 

Jeg vil nok anbefale at ta en Graviditet-test med morgen-urin 

Dvs vente til i morgen tidlig. 

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg vil nok anbefale at ta en Graviditet-test med morgen-urin 

Dvs vente til i morgen tidlig. 

Vil den da ikke vise noget med sikkerhed nu ? For hvis jeg er så er jeg 6+2

Anmeld

15. november 2014

natashalarsen

Anonym skriver:

Vil den da ikke vise noget med sikkerhed nu ? For hvis jeg er så er jeg 6+2

min slog ud på en aften test

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

natashalarsen skriver:

min slog ud på en aften test

Okay

Der kommer måske en forbi med en test til mig, har så meget kvalme at jeg helst ikke skal rejse mig :/

Anmeld

15. november 2014

Lrm

Nogle tester bedre om aften!! Ta EB test vi er spændte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.