Er jeg mon gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.187 visninger
53 svar
13 synes godt om
14. november 2014

Anonym trådstarter

Da der køre de debatter om og se graviditet på ÆL test, ville jeg også prøve, da jeg har kvalme hver dag. Det er nu 49 dage siden jeg havde mens sidst, gik til lægen pga ureglmæssig mens, alt fra 29-46 dage (min cyklus har kun været på 46 en enkelt gang) han lavede gynækologisk undersøgelse og kom frem til jeg havde underlivsbetændelse grundet rokkeømhed, han lavede ikke G-test. 

Hvad betyder den her ÆL test ? Den blev mørkt allerede efter Ca 20 SEK ? Har jeg mon sen ÆL eller er jeg gravid ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Da der køre de debatter om og se graviditet på ÆL test, ville jeg også prøve, da jeg har kvalme hver dag. Det er nu 49 dage siden jeg havde mens sidst, gik til lægen pga ureglmæssig mens, alt fra 29-46 dage (min cyklus har kun været på 46 en enkelt gang) han lavede gynækologisk undersøgelse og kom frem til jeg havde underlivsbetændelse grundet rokkeømhed, han lavede ikke G-test. 

Hvad betyder den her ÆL test ? Den blev mørkt allerede efter Ca 20 SEK ? Har jeg mon sen ÆL eller er jeg gravid ?

Din test er helt klar positiv!

Det kunne godt tyde på at du rent faktisk er gravid når du er så langt henne i din cyklus.

Men Om den er positiv for ægløsning eller graviditet kan du jo kun finde ud af ved at tage en g-test 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Din test er helt klar positiv!

Det kunne godt tyde på at du rent faktisk er gravid når du er så langt henne i din cyklus.

Men Om den er positiv for ægløsning eller graviditet kan du jo kun finde ud af ved at tage en g-test 

Årh gud :s lægen mente ikke der var grund til en g-test, så lod vær og stolede self på ham :/ Prøvede lige en terminsberegner ud fra min cyklus gennemsnit, og hvis jeg er så er jeg 6+1

Anmeld

14. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Årh gud :s lægen mente ikke der var grund til en g-test, så lod vær og stolede self på ham :/ Prøvede lige en terminsberegner ud fra min cyklus gennemsnit, og hvis jeg er så er jeg 6+1

Du må ud og købe en g-test imorgen ;-) 

jeg tror at du har ret stor chance for at være gravid. Og hvis ikke så er det da i aften at i skal gå til den :-D 

Anmeld

14. november 2014

VNB

Bare lige til sammenligning så er det her en ægløsnings-test jeg tog for sjov i dag i forbindelse med et andet indlæg, og den er meget positiv. Jeg er gravid i uge 21 ;-) 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Du må ud og købe en g-test imorgen ;-) 

jeg tror at du har ret stor chance for at være gravid. Og hvis ikke så er det da i aften at i skal gå til den :-D 

Kan vi ikke, kæresten bor langt væk :/

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Bare lige til sammenligning så er det her en ægløsnings-test jeg tog for sjov i dag i forbindelse med et andet indlæg, og den er meget positiv. Jeg er gravid i uge 21 ;-) 

Det ligner jo min :s den ser sådan her ud nu

Anmeld

14. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Det ligner jo min :s

Ja det tænker jeg nemlig også ;-) 

giv lige en Update når du ved noget ikk? :-) 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Ja det tænker jeg nemlig også ;-) 

giv lige en Update når du ved noget ikk? :-) 

Jo, har lige lagt et nyt billede ind den har hvilede i Ca 20min

Anmeld

14. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Jo, har lige lagt et nyt billede ind den har hvilede i Ca 20min

Den er ihvertfald helt sikkert positiv :-) 

det er da mega spændende. Hvis altså det er ønsket? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.