Nedfrosset æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2014

Malene76

Miss BananaHammock skriver:

Vi var så heldige at det lykkes i et frisk forsøg. Vi havde 7 æg på frys fra den første knægt, men kun et overlevede optøning og blev ikke til graviditet. Men så startede vi forefra i IVF med langprotokol og nu venter vi på hjertescanning for at se om ægget der satte sig fast også har udviklet sig. 

Bedste ønsker herfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Bedste ønsker herfra. 

tak! 

Anmeld

16. november 2014

Putomanen

Malene76 skriver:

Er meget enig med dig. Heldigvis fik vi jo også lov til at opleve den ubeskrivelig store glæde der er vd at få barn. Nu må vi så se hvad der er derude til os i fremtiden. Kan ikke lige huske om du har svaret på følgende, men skal I have flere eller hvad gør I?

Af hjertet tak. Vi håber også der er en lille baby til os derude i fremtiden.  

Kh. Malene 

Vi var gennem 8 forsøg i løbet af 4 år, før det lykkedes. Så det er ikke sikkert at vi har mod på at gå gennem det igen. Og så ved jeg heller ikke om vi kan skrabe 50.000 sammen til 3 nye forsøg.

Men vores søn er kun 7 måneder, så vi må se hvad fremtiden bringer. Lige nu har vi ikke besluttet os for noget. 

Anmeld

16. november 2014

Malene76

Putomanen skriver:

Vi var gennem 8 forsøg i løbet af 4 år, før det lykkedes. Så det er ikke sikkert at vi har mod på at gå gennem det igen. Og så ved jeg heller ikke om vi kan skrabe 50.000 sammen til 3 nye forsøg.

Men vores søn er kun 7 måneder, så vi må se hvad fremtiden bringer. Lige nu har vi ikke besluttet os for noget. 

Hold nu op en omgang! 

Hvad laver du til dagligt? Var du ikke påvirket af alle de behandlinger? Valgte du at tage fri når æggene blev sat op? 

Kh. Malene 

Anmeld

17. november 2014

Putomanen

Malene76 skriver:

Hold nu op en omgang! 

Hvad laver du til dagligt? Var du ikke påvirket af alle de behandlinger? Valgte du at tage fri når æggene blev sat op? 

Kh. Malene 

Jeg arbejder på fuld tid på kontor. I starten holdt jeg det hemmeligt for arbejdet, men med tiden var jeg nødt til at fortælle dem det.

Jeg plejede at arbejde hjemme eller om aftenen/tidlig morgen for at indhente mit arbejde.

Jeg blev mere og mere påvirket, jo flere behandlinger vi var gennem. Men jeg holdt facaden, og var ked af det derhjemme.

Jeg holdt sjældent fri, kun når jeg fik taget æg ud, da jeg lå på sofaen resten af dagen. Når jeg tænker på det forstår jeg ikke, hvordan jeg kunne klare det 

Anmeld

17. november 2014

Malene76

Putomanen skriver:

Jeg arbejder på fuld tid på kontor. I starten holdt jeg det hemmeligt for arbejdet, men med tiden var jeg nødt til at fortælle dem det.

Jeg plejede at arbejde hjemme eller om aftenen/tidlig morgen for at indhente mit arbejde.

Jeg blev mere og mere påvirket, jo flere behandlinger vi var gennem. Men jeg holdt facaden, og var ked af det derhjemme.

Jeg holdt sjældent fri, kun når jeg fik taget æg ud, da jeg lå på sofaen resten af dagen. Når jeg tænker på det forstår jeg ikke, hvordan jeg kunne klare det 

Ja det er simpelthen så hårdt at man bagefter slet ikke forstår man kunne være i det. Og alligevel gør man det igen!? 

Min arbejdsplads vidste det godt, bl.a. fordi jeg prioriterede at holde 14 dages fri når jeg fik sat æg op. Jeg har en paragraf 56 til behandling så der var bare en vikar for mig sim min arbejdsplads næsten fik dækket af kommunen. 

Kh. Malene 

Anmeld

18. november 2014

Putomanen

Malene76 skriver:

Ja det er simpelthen så hårdt at man bagefter slet ikke forstår man kunne være i det. Og alligevel gør man det igen!? 

Min arbejdsplads vidste det godt, bl.a. fordi jeg prioriterede at holde 14 dages fri når jeg fik sat æg op. Jeg har en paragraf 56 til behandling så der var bare en vikar for mig sim min arbejdsplads næsten fik dækket af kommunen. 

Kh. Malene 

Dejligt at dit arbejde kunne få en vikar ind, det letter også på den dårlige samvittighed. 

Jeg havde også en paragraf 56, men der var ikke andre som kunne lave mit arbejde, så jeg hang desværre lidt på den. Men jeg fik det til at fungere 

Ved dit arbejde det også denne gang?

Anmeld

18. november 2014

Malene76

Putomanen skriver:

Dejligt at dit arbejde kunne få en vikar ind, det letter også på den dårlige samvittighed. 

Jeg havde også en paragraf 56, men der var ikke andre som kunne lave mit arbejde, så jeg hang desværre lidt på den. Men jeg fik det til at fungere 

Ved dit arbejde det også denne gang?

Ja det ved de. Jeg har siden april været igennem tre forsøg, som jo desværre ikke har virket, og har haft 10-14 dages fri efter hver ægoplægning. Så det ved de godt. 

Vi har mange vikarer inde i forvejen, arbejder på en døgninstitution. Så det gjorde ikke den store forskel at der var vikar for mig der. Jeg havde jo forberedt så meget sommuligt så jeg kunne tage fri med bedre samvittighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.