Nedfrosset æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2014

(august)

Har desværre heller ikke de bedste erfaringer med fryse æg ��

held og lykke med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

1234rj

Vores datter er er frossent æg :-)! Første forsøg med nedfrossede æg så var der gevinst :-) 

Anmeld

15. november 2014

Malene76

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har desværre ikke gode erfaringer med fryseæg. Men klinikken siger at de har rigtig gode resultater med fryseæg og man må endelig ikke tro de slet ikke duer. Men tøning er selv den første udfordring. Og med kun et æg i stået er udfordringen større. Men hvem siger I ikke har et SUPER æg liggende! 

Håber det går godt for jer! For ja, behandlingsverden er grusom og ubarmhjertelig. 

Tak for svar. Ja behandlingen er ikke for svage sjæle! 

Det føles også lidt sim en tabt kamp, men ingen af os kan have det æg liggende uprøvet i fryseren. Men er også så træt af at skulle igennem den følelsesmæssige rutchebane igen. 

Kh. Malene 

Anmeld

15. november 2014

Malene76

(august) skriver:

Har desværre heller ikke de bedste erfaringer med fryse æg ��

held og lykke med det. 

Tak for svar. 

Kh. Malene 

Anmeld

15. november 2014

Malene76

1234rj skriver:

Vores datter er er frossent æg :-)! Første forsøg med nedfrossede æg så var der gevinst :-) 

Tak for svar. Det var fantastisk med en positiv historie. 

Kh. Malene 

Anmeld

15. november 2014

Putomanen

Jeg har prøvet 2 fryseforsøg. 

Første gang var der 1 æg, det overlevede optøning, men blev desværre ikke til en graviditet.

Anden gang var der 2 æg, som begge overlevede optøning. De satte sig begge fast, men det var kun det ene som udviklede sig. Jeg har nu en skøn søn som ligger og sover lur

Jeg håber at det lykkes for dig! Det kan bestemt lykkes, selvom oddsene ikke er lige så gode som ved friske æg. 

Anmeld

15. november 2014

Malene76

Putomanen skriver:

Jeg har prøvet 2 fryseforsøg. 

Første gang var der 1 æg, det overlevede optøning, men blev desværre ikke til en graviditet.

Anden gang var der 2 æg, som begge overlevede optøning. De satte sig begge fast, men det var kun det ene som udviklede sig. Jeg har nu en skøn søn som ligger og sover lur

Jeg håber at det lykkes for dig! Det kan bestemt lykkes, selvom oddsene ikke er lige så gode som ved friske æg. 

Tak for svar. Det er lidt svært at have tillid til at der vil være gevinst, men det skal prøves inden vi opgiver helt. Men det er en hård følelsesmæssig rutchebanetur når man er i behandling. Men det kender du jo godt til.

Kh. Malene 

Anmeld

15. november 2014

Putomanen

Malene76 skriver:

Tak for svar. Det er lidt svært at have tillid til at der vil være gevinst, men det skal prøves inden vi opgiver helt. Men det er en hård følelsesmæssig rutchebanetur når man er i behandling. Men det kender du jo godt til.

Kh. Malene 

Vi havde overhovedet ikke nogen tiltro til at det ville lykkes. Men som du skriver, skulle det prøves.

Det er vanvittigt så hårdt det er at være igennem behandling, og uvisheden om hvorvidt det lykkes eller ej er det værste 

Vi ved ikke om vi skal have barn nr 2 eller ej, udelukkende pga at vi skal igennem behandling igen og den følelsesmæssige tortur. Det er ikke fair at vi er nogle, som  skal igennem så meget for vores drøm. 

Anmeld

15. november 2014

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Tak for svar. Ja behandlingen er ikke for svage sjæle! 

Det føles også lidt sim en tabt kamp, men ingen af os kan have det æg liggende uprøvet i fryseren. Men er også så træt af at skulle igennem den følelsesmæssige rutchebane igen. 

Kh. Malene 

Hvis jeg var jer, ville jeg tage forsøgt og så gøre det afslappet. Hvis I kan. Ved godt det er svært. 

Fryseforsøg er heldigvis meget "nemme" - man skal ikke igennem hele stimuleringsprocessen og man skal ikke døje med crione. Kan I ikke få lov til at gøre det inden jul? Så kan I få lukket muligheden og starte på en frisk i 2015 hvis det ikke lykkes?! 

Anmeld

15. november 2014

Malene76

Miss BananaHammock skriver:

Hvis jeg var jer, ville jeg tage forsøgt og så gøre det afslappet. Hvis I kan. Ved godt det er svært. 

Fryseforsøg er heldigvis meget "nemme" - man skal ikke igennem hele stimuleringsprocessen og man skal ikke døje med crione. Kan I ikke få lov til at gøre det inden jul? Så kan I få lukket muligheden og starte på en frisk i 2015 hvis det ikke lykkes?! 

Nej det er nemlig så skønt det er meget nemmere med fryseforsøg! Skal man heller ikke bruge crione? Er det ikke det der snask man putter op nedefra? Kan man virkelig godt undvære det?

Nej vi venter til det nye år. Jeg fik en diskuspolaps i påsken som jeg endelig er ved at komme mig ordentlig ovenpå og desuden har de tre behandlinger vi har haft her i år, taget ret meget på mig psykisk, så vi aftalte at få lidt ro på mig både fysisk og psykisk inden vi prøver det sidste æg.

Vi skal bare melde os når vi er klar, så får jeg ægget sat op, forudsat det overlever optøning. Aldrig i min vildeste fantasi havde jeg forestillet mig at vi skulle igennem alt det her for at få børn! Heldigvis har vi jo Felix der styrter rundt derhjemme. Han er en kæmpe glæde.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.