Miss BananaHammock skriver:
Hvis jeg var jer, ville jeg tage forsøgt og så gøre det afslappet. Hvis I kan. Ved godt det er svært.
Fryseforsøg er heldigvis meget "nemme" - man skal ikke igennem hele stimuleringsprocessen og man skal ikke døje med crione. Kan I ikke få lov til at gøre det inden jul? Så kan I få lukket muligheden og starte på en frisk i 2015 hvis det ikke lykkes?! 
Nej det er nemlig så skønt det er meget nemmere med fryseforsøg! Skal man heller ikke bruge crione? Er det ikke det der snask man putter op nedefra? Kan man virkelig godt undvære det?
Nej vi venter til det nye år. Jeg fik en diskuspolaps i påsken som jeg endelig er ved at komme mig ordentlig ovenpå og desuden har de tre behandlinger vi har haft her i år, taget ret meget på mig psykisk, så vi aftalte at få lidt ro på mig både fysisk og psykisk inden vi prøver det sidste æg.
Vi skal bare melde os når vi er klar, så får jeg ægget sat op, forudsat det overlever optøning. Aldrig i min vildeste fantasi havde jeg forestillet mig at vi skulle igennem alt det her for at få børn! Heldigvis har vi jo Felix der styrter rundt derhjemme. Han er en kæmpe glæde.
KH Malene
Anmeld