Putomanen skriver:
Vi havde overhovedet ikke nogen tiltro til at det ville lykkes. Men som du skriver, skulle det prøves.
Det er vanvittigt så hårdt det er at være igennem behandling, og uvisheden om hvorvidt det lykkes eller ej er det værste 
Vi ved ikke om vi skal have barn nr 2 eller ej, udelukkende pga at vi skal igennem behandling igen og den følelsesmæssige tortur. Det er ikke fair at vi er nogle, som skal igennem så meget for vores drøm. 
Kan virkelig godt forstå jer! Shit det her behandlingshalløj er ikke for sarte sjæle! Det er monster hårdt både fysisk og psykisk.
Jeg synes faktisk på en eller anden måde det er endnu svære at måtte opgive drømmen om nr. 2, netop fordi vi allerede har Felix, så vi ved jo i den grad hvad vi går glip af!
Vi har jo lige betalt for 3 forsøg som ikke virkede og det var ubeskrivelig hård ved mig både fysisk og psykisk og så er jeg også ved at være der, at sådan en drøm godt kan blive lidt for dyrt købt. Der er heller ikke den måde jeg vil leve livet på, altså at jagte noget der er så smertefuldt og dyrt, som måske aldrig lykkedes. Så vil jeg hellere være tilstede i det skønne liv vi har nu og leve det og nyde det på allerhøjeste plan. Men det er så sorgfuld en udgang, hvis den drøm må ligges på hylden
KH Malene
Anmeld