Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ups jeg gjorde noget dumt... Jeg kom til at kigge på testen igen... der er kommet en antydning af en streg... Uden at håbe for meget... Det er trods alt også 2-3 dage før tid jeg tester
Ups jeg gjorde noget dumt... Jeg kom til at kigge på testen igen...
der er kommet en antydning af en streg... Uden at håbe for meget... Det er trods alt også 2-3 dage før tid jeg tester
Vi krydser fingre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heller ikke noget her idag
Her 2 graviditet, tog det 1 år og 6 måneder om at blive gravide.Første tegn implant blødning, jeg tænkte MENS så ventede 14 dage men øhh hvor blev mens af? Fik også knald ømme bryster Testede positiv 3+2 hvor scanning damen sagde jeg var ikke 3+2 men 5+0 da jeg testede, så jeg havde gået længere tid en 14 dage over haha uden at lægge mærke til det 1 graviditet opdaget uge 9 10 lægen sagde 5 uger nf 16+6
ønskemor skriver: Heller ikke noget her idag
Æææv
Hvornår tester du igen?
Anonym skriver: Hvornår tester du igen?
Ja jeg BURDE jo først teste tirsdag.. Men jeg kender sikkert mig selv for godt til at vide at jeg ikke kan vente så lang tid. Har til gengæld fået ømme brystvorter idag, så får sikkert mens i næste uge. Det plejer jeg jo
ønskemor skriver: Ja jeg BURDE jo først teste tirsdag.. Men jeg kender sikkert mig selv for godt til at vide at jeg ikke kan vente så lang tid. Har til gengæld fået ømme brystvorter idag, så får sikkert mens i næste uge. Det plejer jeg jo
Øv altså.. Håber det lykkes jer snart alligevel, det kan jo også være et tidligt tegn
Anonym skriver: Øv altså.. Håber det lykkes jer snart alligevel, det kan jo også være et tidligt tegn
Ja det kan det sagtens, men fordi jeg har det hver måned forbinder jeg det bare medarbejdere der ik er noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128