Nogen der ikke mærkede noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
27 svar
1 synes godt om
13. november 2014

Anonym trådstarter

Skal teste imorgen, men mærker ingenting... 

Har været gravid to gange før, men kan ærligtalt ikk huske om jeg fornemmede noget... 

Synes bare alle her inde skriver at de har murren i underlivet, ømme dutter osv i jeg mærker intet...

føler er mig næsten helt nedslået allerede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Bak

Anonym skriver:

Har været gravid to gange før, men kan ærligtalt ikk huske om jeg fornemmede noget... 

Synes bare alle her inde skriver at de har murren i underlivet, ømme dutter osv i jeg mærker intet...

Jeg mærkede heller ingenting, hverken første eller anden graviditet Anden graviditet blev jeg lidt hurtigere oppustet, men det var først i 5.-6. uge, så der havde jeg jo testet positiv. Havde ingenting før testene. Held og lykke

Anmeld

13. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Kender din frustration jeg skal godt nok først teste om 6 dage men jeg mærker heller ingenting, jeg plejer ellers at få ømme brystvorter i hver cyklus men denne gang ingenting 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Kender din frustration jeg skal godt nok først teste om 6 dage men jeg mærker heller ingenting, jeg plejer ellers at få ømme brystvorter i hver cyklus men denne gang ingenting 

Det er nemlig så frustrerende...

skulle heller ikke helt teste imorgen, først søndag, men vi skal fejre vores årsdag imorgen så det kunne være fedt at give kæresten den gave

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Jeg mærkede heller ingenting, hverken første eller anden graviditet Anden graviditet blev jeg lidt hurtigere oppustet, men det var først i 5.-6. uge, så der havde jeg jo testet positiv. Havde ingenting før testene. Held og lykke

Blev også hurtigere stor 2. Gang...

det glæder mig lidt at høre at man ikke SKAL mærke alt muligt for at få en positiv test.. Så må vi bare se om jeg kan sove om lidt

Anmeld

13. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Det er nemlig så frustrerende...

skulle heller ikke helt teste imorgen, først søndag, men vi skal fejre vores årsdag imorgen så det kunne være fedt at give kæresten den gave

Det ville være så dejligt! 

Jeg har desværre ikke den store tiltro til mig selv, efter et halvt år med total blanke teste. Og absolut ingen symptomer 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det ville være så dejligt! 

Jeg har desværre ikke den store tiltro til mig selv, efter et halvt år med total blanke teste. Og absolut ingen symptomer 

I mine andre graviditeter er jeg blevet gravid i første hug, så kunne planlægge det mega meget...

sidste måned forsøgte vi lidt (men da vi har mistet et barn blev de ikke så ihærdigt, da vi begge egentligt var nervøse)

men denne måned har vi hygget omkring ægløsning, men tør man virkeligt håbe at det går så let igen...

Virkeligt for at det lykkes for jer denne gang

Anmeld

13. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

I mine andre graviditeter er jeg blevet gravid i første hug, så kunne planlægge det mega meget...

sidste måned forsøgte vi lidt (men da vi har mistet et barn blev de ikke så ihærdigt, da vi begge egentligt var nervøse)

men denne måned har vi hygget omkring ægløsning, men tør man virkeligt håbe at det går så let igen...

Virkeligt for at det lykkes for jer denne gang

Hvor må det være dejligt! 

Ja håber jeg også men tror det desværre ikke, har en fornemmelse af at jeg kommer til at få svært ved det her:/ det er vores første det er virkelig træls 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Hvor må det være dejligt! 

Ja håber jeg også men tror det desværre ikke, har en fornemmelse af at jeg kommer til at få svært ved det her:/ det er vores første det er virkelig træls 

Øv altså, håber da i kan klare det selv, ellers er der gudskelov hjælp at hente 

Anmeld

13. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Øv altså, håber da i kan klare det selv, ellers er der gudskelov hjælp at hente 

Ja har det bare frygteligt over at tænke på at jeg er 25 og det måske kan tage mange år inden det lykkes, har altid sagt at jeg gerne ville være "ung" mor kan bare mærke indeni at jeg mangler noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.