Nogen der ikke mærkede noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Ja har det bare frygteligt over at tænke på at jeg er 25 og det måske kan tage mange år inden det lykkes, har altid sagt at jeg gerne ville være "ung" mor kan bare mærke indeni at jeg mangler noget

Puh det kan jeg godt forstå, har også haft samme tanker...

vi have mine børn inden jeg blev 25, den første fik jeg også, tvillinger mistede jeg lige da jeg var blevet 26, nu prøver vi igen og håber ikke planerne bliver alt for forsinkede...

men ville nok have samme tanker hvis det ikke skete så nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Skal teste imorgen, men mærker ingenting... 

Har været gravid to gange før, men kan ærligtalt ikk huske om jeg fornemmede noget... 

Synes bare alle her inde skriver at de har murren i underlivet, ømme dutter osv i jeg mærker intet...

føler er mig næsten helt nedslået allerede 

Med min datter mærkede jeg ikke andet end enorm træthed i uge 3. Som jeg ikke tænkte på kunne være pga graviditet da jeg lige var startet på arbejde igen efter 3 mdr. Ledighed. Havde hverken ømme bryster eller murren i underlivet. Og var sikker på min mens kom. Men testede alligevel og den var jo så positiv.

den her gang havde jeg ømme bryster og enormt træthed i uge 3. Ellers havde jeg ikke andre symptomer. Var dog lidt mere sikker på en positiv test, netop pga trætheden i uge 3. Men det var kun fordi jeg havde den med min datter. Selvom jeg den gang troede det var pga opstart i nyt arbejde

jeg havde aldrig ømme bryster ved min datter. Det er kun denne gang jeg havde ømme bryster.

Anmeld

13. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Skal teste imorgen, men mærker ingenting... 

Har været gravid to gange før, men kan ærligtalt ikk huske om jeg fornemmede noget... 

Synes bare alle her inde skriver at de har murren i underlivet, ømme dutter osv i jeg mærker intet...

føler er mig næsten helt nedslået allerede 

Jeg tror at langt de fleste af dem du læser om, der har ømme dutter og murren, netop ikke er gravide.  Kroppen kan snyde når man virkelig ønsker sig noget.

Jeg mærkede den slags symptomer hver måned - på nær den måned hvor jeg rent faktisk var gravid.

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg tror at langt de fleste af dem du læser om, der har ømme dutter og murren, netop ikke er gravide.  Kroppen kan snyde når man virkelig ønsker sig noget.

Jeg mærkede den slags symptomer hver måned - på nær den måned hvor jeg rent faktisk var gravid.

Hehe ja måske... Håber du har ret, selvfølgeligt ikke at de andre ikke er gravide, men at den alligevel er der

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Med min datter mærkede jeg ikke andet end enorm træthed i uge 3. Som jeg ikke tænkte på kunne være pga graviditet da jeg lige var startet på arbejde igen efter 3 mdr. Ledighed. Havde hverken ømme bryster eller murren i underlivet. Og var sikker på min mens kom. Men testede alligevel og den var jo så positiv.

den her gang havde jeg ømme bryster og enormt træthed i uge 3. Ellers havde jeg ikke andre symptomer. Var dog lidt mere sikker på en positiv test, netop pga trætheden i uge 3. Men det var kun fordi jeg havde den med min datter. Selvom jeg den gang troede det var pga opstart i nyt arbejde

jeg havde aldrig ømme bryster ved min datter. Det er kun denne gang jeg havde ømme bryster.

Er overhovedet ikke træt eller noget, håber virkeligt den er der alligevel

Anmeld

13. november 2014

Kærlighediminmave

Tak det kan give lidt håb endnu når man vender den og tænker over alle dem der har symptomer og ikke er gravide  

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Negativ 

Anmeld

14. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Negativ 

Øv men så længe mens ikke dukker op er der jo stadig en chance 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Ja det er rigtigt... Men hvis ikke det var svært at tro på før, så er det da godt nok nu

det er også vi ikke hygger så meget som jeg gerne vil...

vi har som sagt mistet tvillinger ved sen abort i sommers, og jeg tror lidt min kæreste er skræmt ve tanken om at det skulle ske igen...  Tror bare det vil kunne hjælpe os begge til at komme videre

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Ups jeg gjorde noget dumt... Jeg kom til at kigge på testen igen...

der er kommet en antydning af en streg...  Uden at håbe for meget... Det er trods alt også 2-3 dage før tid jeg tester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.