Blærer på læberne hvad er det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2014

migxher

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstille mig. Syntes det sværeste er ikke at måtte kysse hende godnat på munden da vi jo plejer at gøre det og hun selv spørger efter det. Men ja hvor ofte skal man forvente at der kommer nye ? Altså et nyt forkølelsessår når det her er gået Over ? 

Her i vinter halvåret kan jeg godt have omkring 3 udbrud i alt. Indtil videre kun 1. Men det varierer og er nok forskellig fra person til person. Jeg har i hvert fald altid noget liggende mod det så jeg kan smører så snart jeg mærker den prikkende fornemmelse der kommer før blærene.  Faktisk har jeg drt liggende i min pung, så godt forberedt er jeg efterhånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Her i vinter halvåret kan jeg godt have omkring 3 udbrud i alt. Indtil videre kun 1. Men det varierer og er nok forskellig fra person til person. Jeg har i hvert fald altid noget liggende mod det så jeg kan smører så snart jeg mærker den prikkende fornemmelse der kommer før blærene.  Faktisk har jeg drt liggende i min pung, så godt forberedt er jeg efterhånden.

Men hvis du putter noget på det så snart du mærker det prikker kommer der så stadig det sår der ? 

Anmeld

14. november 2014

migxher

Anonym skriver:

Men hvis du putter noget på det så snart du mærker det prikker kommer der så stadig det sår der ? 

Som regel kan jeg nå at forhindre det i at udbryde alt for meget. Og så er det lyn hurtig væk. 

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Som regel kan jeg nå at forhindre det i at udbryde alt for meget. Og så er det lyn hurtig væk. 

Okay tak for svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.